אמון הציבור (ארגון)

הקדמה:

ארגון אמון הציבור הוקם במטרה לקדם הגינות בעסקים. הארגון מעמיד לרשות הציבור, העסקים ומקבלי ההחלטות מידע המשרת מטרה זו.
מטעמו של הארגון פועלת מועצה, האמונה על הכללים שבאמצעותם הוא מבקר את התנהלות העסקים וכן פועל בו צוות האחראי על טיפול בתלונות הציבור. הארגון מדווח על אופן הטיפול של כל עסק בתלונות ומאפשר בכך לציבור לבחור מראש את העסק שאיתו יתקשר בעסקה, על סמך יחסו לצרכנים.
הארגון רשאי לשלול את תו אמון הציבור מגוף המפר את הכללים באופן עקבי.
במקרים שבהם הטיפול בתלונה מגיע למבוי סתום (למשל כאשר צוות הארגון לא יכול להכריע במחלוקת עובדתית, או אם ישנה מחלוקת על סכום הפיצוי הראוי), ימליץ הארגון לצדדים לפנות אל המוסד ליישוב מחלוקות. הדיונים במסגרת המוסד כרוכים בתשלום סימלי ומסובסד.

פרטי הארגון
לוגו אמון הציבור.jpg
אתר אינטרנט: אתר "אמון הציבור"
פייסבוק: לעמוד הארגון
דוא"ל: moked@emun.org
כתובת: ת"ד 50052, תל אביב, 61500
טלפון: 03-5606069
פקס: 03-5601384
שנת ההקמה: 2005
גיידסטאר: דף הארגון בגיידסטאר ישראל

הגשת תלונה צרכנית

  • הארגון מטפל בתלונות צרכנים, הנוגעות לכלל העסקים והגופים, כולל גופים ציבוריים ועמותות.
  • להסבר על מוקד התלונות ולהגשת תלונה, ראו באתר אמון הציבור.

נושאים וזכויות שהארגון עוסק בהם