תוכן עניינים
האינטרנט הוא לצורך העניין הרכבת, שבה הקורא יכול לבחור אם לקרוא את המידע שלנו, או להתבונן בנוף דרך החלון. הנחת היסוד היא שיש לנו בערך שניה וחצי לתפוס את תשומת ליבו של הקורא, ועוד שלוש שניות לגרום לו להחליט שהמידע בדף שלנו רלוונטי עבורו. קצר וקולענכון, רוב המידע הקשור בזכויות הוא מידע יבש, עם הרבה מאוד סעיפים והסתייגויות. בכתיבת הערכים בכל זכות אנחנו משתדלים כל הזמן לשמור על האיזון העדין שבין פירוט כל המידע הרלוונטי לזכאים, לבין הצורך לשמור על שפה קולחת ופשוטה, שלא תבהיל או תתיש את הקוראים ותמנע מהם לסיים לקרוא את כל החומר שקשור בעניין בו הם מחפשים מידע. אז איך עושים את זה?כמה כללי זהב, שיסייעו לכולנו להנגיש את המידע בצורה קלה ופשוטה:
|