הפורטל מרכז מידע בנוגע לתקופת מבצע "עמוד ענן" בנובמבר 2012.

תקופת מבצע עמוד ענן – נובמבר 2012 נגעה והשפיעה על אוכלוסייה נרחבת. חלקה מצא את עצמו, לראשונה מזה שנים, נחשף לשאלות של מצב חירום, פגיעות חרדה וכו'.

לראשונה, ריכז "כל זכות" את כל המידע שנדרש להתמודדות עם המצב בפורטל אחד - מידע ששירת את העובדים והמעסיקים, את אוכלוסיית המילואימניקים ובני משפחותיהם ואת מי שנפגעו: בגוף, בנפש וברכוש בתקופת המבצע.
את המידע הכללי המתעדכן באופן שוטף ניתן למצוא בפורטל מצב חירום ומצב מיוחד בעורף.

חברות ועצמאים

נפגעי הלם וחרדה

מוקדי סיוע

  • מרכז מידע בנושא חירום לציבור העולים החדשים והתושבים החוזרים של המשרד לקליטת העלייה זמין כל היממה בטלפון: 1212-39-39-39.
  • מוקד *8840 של המשרד לשוויון חברתי (המשרד לאזרחים ותיקים) פתוח לפניות וגם מזמין לפנות למוקד כל אזרח ותיק המעוניין בסיוע ובאירוח אצל משפחות מחוץ לאזור הדרום והמרכז
  • מוקד משרד התמ"ת לפניות בשעת חירום 1800-201-180

המוסד לביטוח לאומי

  • המוסד לביטוח לאומי - רשימת סניפים ומוקדים טלפוניים.
  • נפגעי פעולות איבה המטופלים על-ידי אגף השיקום וזקוקים לסיוע מוזמנים לפנות למחלקות השיקום באזור מגוריהם או בטלפון 02-6709743 בין השעות 15:00-09:00.
ראו גם

גורמים מסייעים

מוקדים ממשלתיים

ארגוני סיוע

גורמי ממשל

מקורות משפטיים ורשמיים

חקיקה ונהלים

הרחבות ופרסומים