{{נתוני תרגום |שם=אמון הציבור |שם מתורגם=منظمة ثقة الجمهور |תאריך עדכון מקור=20230312081214 |rev_id=504950 }} {{עצם העניין}} {{תקציר |תוכן= ארגון אמון הציבור הוקם במטרה לקדם הגינות בקרב נותני שירות עסקיים וציבוריים.
הארגון מעמיד לרשות הציבור מערכת ידידותית ויעילה להגשת תלונות וסיוע במיצוי זכויות, בחינם, בטיפולו של צוות מקצועי רב לשוני.
צוות אמון הציבור מטפל בתלונות הנוגעות לעסקים בישראל בלבד.
הארגון '''אינו מטפל''' בתלונות כנגד מוסדות ציבור ורשויות מדינה ביניהם: תאגידים בנקאיים רשויות מקומיות ומוסדות רפואיים, תחבורה ציבורית, חשמל, דואר ותאגידי מים.
הארגון מנתח את התלונות ואת אופן הטיפול בהן ומפרסם לציבור מידע משווה על תפקודם של מוסדות ועסקים שונים ובכך מעודד אותם לשפר את תפקודם, ומרתיע תקשורתית את אלו שמזלזלים בזכויות הציבור.
פרסום המידע מאפשר לצרכן לבחור מראש את העסק שעימו יתקשר בעסקה, על סמך יחסו וטיב השירות שהוא נותן. כל תלונה המוגשת משפרת את הבקרה של הארגון על תפקוד המוסדות והעסקים. }} {{עצם העניין/סיום}} {{ארגון/תיבת מידע |לוגו=[[קובץ:לוגו אמון הציבור.jpg]] |אתר=http://emun.org |פייסבוק=Emun.org |כתובת=ת"ד 50052, תל אביב, 61500 |טלפון=03-5606069 |פקס=03-5601384 |ח.פ.=513686865 |שנת ההקמה=2005 }} {{ארגון/שירותים}} ==נושאים וזכויות רלבנטיים בכל זכות== ==הגשת תלונה צרכנית== * להסבר על מוקד התלונות ולהגשת תלונה, ראו ב[http://emun.org/content/הגשת-תלונה אתר אמון הציבור]. ==נושאים וזכויות רלוונטיים בכל זכות== * [[إستهلاك]] * [[شكاوى واستئنافات]] ==Metadata== {{מטא |סוג ערך = ארגוני סיוע |תחום תוכן = צרכנות }} [[קטגוריה:תלונות וערעורים]] [[AR:منظمة ثقة الجمهور]] [[he:אמון הציבור]]