{{נתוני תרגום
|שם=פנייה למועצה הישראלית לצרכנות
|שם מתורגם=توجه للمجلس الاسرائيلي للاستهلاك
|תאריך עדכון מקור=20240211085228
|rev_id=554255
}}
{{עצם העניין}}
{{תקציר |תוכן=
{{דגשים
| מידע = צרכנים המעוניינים להתלונן או לשאול שאלה בנושא צרכנות, יכולים לפנות [[المجلس الاسرائيلي للاستهلاك|למועצה הישראלית לצרכנות]] במספר דרכים
| איסור =
| חשוב = חשוב לארגן את כל המסמכים הרלוונטיים ולצרפם לפנייה
| חשוב2 =המועצה תטפל בתלונה או פנייה רק לאחר שהצרכן פנה בכתב לבית העסק
| שאלה =
| ממשל =
}}
}}
{{טפסים
| 1 = [http://www.consumers.org.il/category/complaint-form טופס תלונה מקוון]
| 2 = [https://www.consumers.org.il/files/tofes_tluna_new.pdf טופס תלונה ידני]
| 3 =
}}
{{עצם העניין/סיום}}
צרכנים המעוניינים להתלונן או לשאול שאלה בנושא צרכנות, יכולים לפנות אל [[المجلس الاسرائيلي للاستهلاك]] במספר דרכים.
* יש לארגן את כל המסמכים, הקבלות, התכתובות, החוזים או ההסכמים הרלוונטיים ולשלוח אותם יחד עם הפנייה.
{{שימו לב|המועצה הישראלית לצרכנות תטפל בתלונות שיוגשו אליה רק לאחר שנעשתה פנייה בכתב מצד הצרכן לבית העסק.}}
== דרכי הפנייה למועצה ==
# באמצעות [https://www.consumers.org.il/category/complaint-form טופס תלונה מקוון]
#* חשוב לציין כתובת דוא"ל לקבלת התשובה לפנייה.
#* לאחר מילוי הטופס (ניתן להחסיר פרטים שאינם ידועים) מקבלים את מספר הפנייה. עם מספר זה ניתן בכל עת לברר דרך האתר באיזה שלב נמצא הטיפול בפנייה.
#באמצעות [https://www.consumers.org.il/files/tofes_tluna_new.pdf טופס תלונה ידני], אותו ניתן למלא ולשלוח באחת הדרכים הבאות:
#* בפקס: {{פקס|03-6241035}}
#*בדוא"ל: {{דואל|doc@consumers.org.il}}
# באמצעות האפליקציה (זמינה חינם בחנויות) בשפות עברית, ערבית, רוסית ואנגלית
#*בדואר רגיל לכתובת: ת"ד 20413 תל אביב 6120301
{{שימו לב|*לקבלת מידע כללי ובירור מצב תלונה שהוגשה, ניתן להתקשר למספר {{טלפון|03-5034903}} (שלוחה 1) השירות פועל 24/7 באמצעות מערכת מבינה דיבור.
*לקבלת ייעוץ מעו"ד מטעם המועצה הישראלית לצרכנות, ניתן להתקשר בימים א'-ה' בין השעות 12:30-09:30 למספר {{טלפון|03-5034903}} (שלוחה 2).
*כמו כן, ניתן להפנות שאלות באמצעות [http://www.consumers.org.il/category/consumers-forum פורום הזכויות הצרכניות של המועצה לצרכנות].}}
== جمهور الهدف والشروط المسبقة ==
*צרכנים וכל מי שמעוניינים לשאול או להתלונן בעניין צרכני.
== استئناف ==
*במקרה של מענה בלתי מספק, ניתן לפנות אל המועצה באמצעות עמוד [https://www.consumers.org.il/category/contact_us צור קשר] באתר המועצה.
== من المهمّ أن تعرف ==
*המועצה הישראלית לצרכנות תטפל בתלונות שיוגשו אליה רק לאחר שנעשתה פנייה בכתב מצד הצרכן לבית העסק.
*לבירור מצב תלונה שהוגשה או לצירוף מסמכים לתלונה קיימת לחצו [https://www.consumers.org.il/category/S_CRM כאן].
{{ראו גם
| [[إستهلاك]]
| [[شكاوى واستئنافات]]
| [[تقديم دعوى صغيرة]]
}}
== الجهات المُساعِدة ==
{{מי יעזור לי|רשימה=}}
==Metadata==
{{מטא
|סוג ערך = הליכים
|תחום תוכן = צרכנות
}}
[[קטגוריה:תלונות וערעורים]]
[[קטגוריה:תלונות וערעורים]]
[[AR:توجه للمجلس الاسرائيلي للاستهلاك]]
[[he:פנייה למועצה הישראלית לצרכנות]]