{{נתוני תרגום
|שם=קבלת חשבון חשמל חד-חודשי
|שם מתורגם=الحصول على حساب الكهرباء مرة كل شهر
|תאריך עדכון מקור=20231127144904
|rev_id=545083
}}
{{עצם העניין}}
{{תקציר |תוכן=
{{דגשים
| מידע = צרכן יכול לבקש מחברת החשמל לקבל את חשבון החשמל אחת לחודש במקום אחת לחודשיים
| איסור =
| חשוב =
| פיצוי = המעבר לחשבון חד-חודשי אינו כרוך בתשלום
| שאלה =
| ממשל =לפרטים נוספים ראו ב[https://www.iec.co.il/content/info/pages/howtopay אתר חברת החשמל]
}}
}}
{{טפסים
| 1 =
| 2 =
| 3 =
}}
{{עצם העניין/סיום}}
צרכן יכול לבקש מחברת החשמל לקבל את חשבון החשמל אחת לחודש במקום אחת לחודשיים.
* המעבר מחשבון דו חודשי לחשבון חד-חודשי אינו כרוך בתשלום.
{{טיפ|
* מומלץ לברר במוקד 103 של חברת החשמל אם ישנן אפשרויות נוספות להקלה בדרכי התשלום, כגון:
** אפשרות לפרוע את תשלום חשבון החשמל באמצעות שוברי תשלום
** ביצוע הסדרי חוב באמצעות [[عداد كهرباء مقيد بالدفع المسبق|מת"מ]] בפריסות לתקופות ארוכות
** הקלה בהסדרי חוב לצרכנים בקשיים כלכליים על-ידי ביטול ריביות ועלויות גבייה}}
== من هو صاحب الحق؟ ==
* כל צרכני החשמל בישראל.
== عملية تحصيل الحق ==
* לפני הפנייה, יש לוודא מהם פרטי הלקוח כפי שהם מופיעים על חשבון החשמל.
* יש לפנות למוקד 103 של חברת החשמל ולבקש לעבור לחשבון חד-חודשי.
* חשבון החשמל יישלח אחת לחודש, וייקבע לסירוגין:
** חודש על-פי קריאת המונה
** חודש על-פי הערכה בהתאם לצריכה הממוצעת של הצרכן
* צרכן שירצה לחזור לתשלום חשבון דו-חודשי, יפנה שוב למוקד 103.
{{ראו גם
| [[الكهرباء]]
| [[إستهلاك]]
}}
== الجهات المُساعِدة ==
{{מי יעזור לי|רשימה=}}
=== جهات حكوميّة ===
* [[شركة الكهرباء]]
* [https://pua.gov.il/DomesticConsumers/Pages/default.aspx רשות החשמל]
==Metadata==
{{מטא
|סוג ערך = זכויות
|תחום תוכן = צרכנות
}}
[[קטגוריה:חשמל]]
[[AR:الحصول على حساب الكهرباء مرة كل شهر]]
[[he:קבלת חשבון חשמל חד-חודשי]]