על פי סעיף 45 לחוק ביטוח בריאות ממלכתי, התשנ"ד - 1994, כל תושב מדינת ישראל רשאי להגיש תלונה נגד קופת חולים, נותן שירותים שלה, עובד מעובדיה או כל מי שפועל מטעמה, בכל הקשור למילוי תפקידיהם לפי חוק זה. לפרטים ראו הגשת תלונה לנציבות קבילות הציבור לחוק ביטוח בריאות ממלכתי.
פרטים
שיוך: | משרד הבריאות |
---|---|
תחומי עיסוק: | קבילות ציבור לחוק בריאות ממלכתי |
אתר אינטרנט: | לאתר |
דוא"ל: | call.habriut@moh.health.gov.il |
כתובת: | רחוב ירמיהו 39, ירושלים מיקוד 9101002, ת"ד: 1176 |
טלפון: | 08-6241010 5400* |
פקס: | 02-5655969 |
תפקיד
- טיפול בתלונות הציבור על שירותי בריאות המוענקים על ידי קופות החולים או שניתנים במסגרת חוק ביטוח בריאות ממלכתי.
- טיפול בתלונה של מי שרואה עצמו נפגע בקשר לרישומו או לרישום ילדו בקופת חולים, רשאי להגיש בקשה לביטול מעבר או להקדמתו.
- החזר כספי עבור שירותי בריאות לאדם שהוכר רטרואקטיבית כתושב