מיד לאחר שחייב הגיש לבית-המשפט בקשה לאישור הסדר חוב עם הנושים, עליו להגיש העתק ממנה לממונה על הליכי חדלות פירעון
מייצג של חייב, נדרש להגיש את העתק הבקשה באופן מקוון בלבד (המידע בדף זה)
חייב לא מיוצג, יכול להגיש את העתק הבקשה באופן מקוון או באופן ידני


שימו לב

מיד לאחר שחייב הגיש לבית-משפט השלום בקשה לאישור הסדר חוב עם נושים ובתוך 24 שעות, עליו להגיש העתק מהבקשה וכן דוח על מצב כלכלי לממונה על הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי.

  • מייצג של חייב, נדרש להגיש את העתק הבקשה (בצירוף הדוח על מצב כלכלי) באופן מקוון בלבד (המידע בדף זה). חייב לא מיוצג, יכול להגישה באופן מקוון או באופן ידני.
  • הגשת העתק מהבקשה לא כרוכה בתשלום.
אזהרה
דף זה מתייחס להליכי חדלות פירעון כשסכום החובות גבוה מ-166,627.31 ₪ (נכון ל-2024)

אוכלוסיית יעד ותנאים מקדימים

  • חייב שעומד בשני התנאים הבאים:
    1. הגיש לבית-המשפט בקשה לאישור הסדר חוב עם נושים (וניתן מספר תיק בית-משפט).
    2. סכום החובות גבוה מ-166,627.31 ₪ (נכון ל-2024).

למי ואיך פונים

מילוי והגשת העתק מהבקשה

  • יש להיכנס למערכת המקוונת (ממוחשבת) של הממונה על הליכי חדלות פירעון וללחוץ על "הגשת העתק בקשת הסדר יחיד שהוגשה בבית המשפט".
  • יש לפעול על-פי ההוראות וההנחיות שמופיעות בטופס הממוחשב ולוודא כי, בין היתר, נמסרו הפרטים הבאים:
    • פרטי תיק חדלות הפירעון שנפתח בבית-המשפט - בית המשפט שבו הוגשה הבקשה ומספר התיק בבית-המשפט.
    • פרטי החייב - שם מלא, מספר זהות או דרכון זר (אם אין תעודת זהות ישראלית), טלפון נייד, כתובת מגורים וכתובת דוא"ל.
    • פרטי החובות - מועד יצירת החוב וסכום החוב, פרטי הנושים (שם מלא, מספר זהות, פרטי התקשרות וכו').
    • פרטי עורך הדין המייצג (אם החייב מיוצג) - מספר רישיון, שם מלא, טלפון נייד, כתובת המשרד, כתובת דוא"ל וייפוי כוח ערוך וחתום כדין.
    • פרטי הצעת ההסדר - הסכום שמוצע לתשלום בשקלים, מועדי התשלום המוצעים וכו'.
  • לאחר הזנת הפרטים, יש לצרף, בפורמט PDF:
טיפ
ניתן לאתר פרטים אודות תיק בית-המשפט באמצעות מערכת "נט המשפט" באתר הרשות השופטת.

חשוב לדעת

  • הגשת העתק מהבקשה לא כרוכה בתשלום.
  • את הבקשה לאישור הסדר חוב ניתן להגיש בכל שלב, כלומר, הן לפני שניתן צו לפתיחה בהליכי חדלות פירעון (השלב הראשון בהליכי פשיטת רגל) והן לאחריו.
  • על הפרטים והנתונים שמופיעים בהעתק הבקשה שמוגשת לממונה, להיות זהים לבקשה שהוגשה לבית-המשפט.
  • יש לוודא שעל המחשב מותקנת הגרסה הנוכחית של Acrobat Reader שמאפשרת שימוש במסמכי הבקשה והדוח, בפורמט PDF.
  • הממונה על הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי מפעיל מוקד שירות ותמיכה בטלפון *5067 , בימים א'- ה' בשעות 16:00-08:00.

גורם ממשל

ראו גם

גורמים מסייעים

מקורות משפטיים ורשמיים

חקיקה ונהלים

הרחבות ופרסומים