הקדמה:

כל אדם רשאי לעשות שימוש במערכת מקוונת לאיתור מידע על תיקי חדלות פירעון (פשיטת רגל) המתנהלים אצל הממונה על הליכי חדלות פירעון
המידע כולל, בין היתר, פרטים על החייב, מסמכים משפטיים, רשימת תביעות החוב שהוגשו על-ידי הנושים, בעלי תפקיד בתיק וכו'
מידע מסוים יהיה חשוף רק לחייב, לנושה ולבעלי התפקיד בתיק, באמצעות שם משתמש וסיסמה
למידע נוסף ראו מערכת לאיתור תיקי חדלות פירעון באתר הממונה על הליכי חדלות פירעון


אזהרה
דף זה מתייחס להליכים שנפתחו אחרי 15.09.2019
למידע על הליכים שנפתחו לפני 15.09.2019 ראו פשיטת רגל וחדלות פירעון.
שימו לב! בשלב זה, המידע בדף זה הינו חלקי, מתעדכן באופן שוטף ואינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי.

הממונה על הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי (הכונס הרשמי) הוא הרשות המנהלית של המדינה האחראית על ניהול הליכי חדלות פירעון (פשיטת רגל).

  • התיקים המתנהלים אצל הממונה הם של חייבים שסכום חובותיהם עולה על 150,000 ש"ח.
  • כל אדם רשאי לעשות שימוש במערכת מקוונת (אינטרנטית) של הממונה על-מנת לאתר מידע אודות התיקים המתנהלים אצלו.
  • המידע אודות התיקים כולל:
    • פרטי התיק (סטטוס, מספר התיק אצל הממונה, מספר תיק בהוצאה לפועל ומספר תיק בבית המשפט).
    • פרטי החייב.
    • פרטי בעלי התפקיד בתיק וצוות ניהול התיק אצל הממונה.
    • מסמכים משפטיים, כולל צו פתיחת ההליכים שניתן לחייב.
    • דוח תנועות כספיות בתיק (נדרשים שם משתמש וסיסמה).
    • רשימת תביעות חוב בתיק, כולל סטטוס התביעה (נדרשים שם משתמש וסיסמה).
    • מועדי דיונים בבית-המשפט.
    • פרסומים הנוגעים לתיק.
שימו לב
  • חלק מהמידע לא נגיש לכלל הציבור ועיון בו יתאפשר רק לחייב, לנושה שהגיש תביעת חוב ולבעל תפקיד בתיק, כגון הנאמן. הגישה למידע תתאפשר באמצעות שם המשתמש והסיסמה שקיבלו בעת שניתן הצו לפתיחת ההליכים או בעת הגשת תביעת החוב.
  • לשחזור שם משתמש וסיסמה, ניתן לפנות לממונה על הליכי חדלות פירעון באמצעות טופס פנייה מקוון.

אוכלוסיית יעד ותנאים מקדימים

למי ואיך פונים

שלבי ההליך

  • לאחר הכניסה למערכת המקוונת, יש לוודא כי נמצאים בלשונית "תיקים".
  • כעת ניתן לאתר את התיק הרלוונטי לפי כל אחד מהפרטים הבאים:
    • מספר תעודת הזהות של החייב.
    • שם המשפחה של החייב.
    • מספר התיק בבית-המשפט.
    • מספר התיק אצל הממונה על הליכי חדלות פירעון.
  • בסיום יש ללחוץ על "חיפוש" ולעיין במידע המופיע בלשונית זו וביתר הלשוניות.

חשוב לדעת

  • מסמכים משפטיים המופיעים באתר מעודכנים בהתאם להחלטות ולצווים שהתקבלו מבתי-המשפט.
  • המידע המלא והמחייב אודות התיקים הוא המידע המצוי בתיק בית-המשפט.
  • המערכת לא כוללת מידע אודות הליכים שהסתיימו לפני יותר מ- 7 שנים ואודות בקשות לצו לפתיחת הליכים שלא אושרו.
  • הממונה על הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי מפעיל מוקד שירות ותמיכה בטלפון 5067*, בימים א'- ה' בשעות 16:00-08:00.

גורם ממשל

לא נמצאו מוקדים להצגה
המפה נטענת...

חקיקה ונהלים

הרחבות ופרסומים