(עדכון תבנית:תקציר לפורמט חדש)
מ (טיפול בהטמעת כותרת שכוללת שתופסת בטעות גם את תבנית "הצגת מוקדי שירות")
 
(גרסת ביניים אחת של אותו משתמש אינה מוצגת)
שורה 33: שורה 33:
 
* לבירורים ניתן להתקשר אל אגף החניה לטלפון: 03-5218666 (שלוחה 2).
 
* לבירורים ניתן להתקשר אל אגף החניה לטלפון: 03-5218666 (שלוחה 2).
 
* מענה טלפוני ניתן בימים א'-ד', בשעות 18:00-08:00 וביום ה' בשעות 15:00-08:00.   
 
* מענה טלפוני ניתן בימים א'-ד', בשעות 18:00-08:00 וביום ה' בשעות 15:00-08:00.   
 +
 +
<noinclude>{{הצגת מוקדי שירות|רשימה=}}</noinclude>
  
 
== גורמי ממשל ==
 
== גורמי ממשל ==

גרסה אחרונה מ־04:41, 20 בפברואר 2019

הקדמה:

דוחות חניה שנרשמו בגין חניה ב"כחול-לבן" בתל-אביב, יבוטלו אוטומטית אם ניתנו במהלך 60 יום לפני שהנהג הוציא תו חניה מתאים לאותו אזור
למידע נוסף, ראו באתר עיריית תל-אביב-יפו


דוחות חניה שנרשמו בתל-אביב לנהג בגין חניה בתחום "כחול-לבן" יבוטלו אוטומטית על-ידי העירייה, בתנאי שהנהג הוציא תו חניה מתאים לאותו אזור והדוחות ניתנו במהלך 60 הימים שקדמו להוצאת התו.

דוגמה
תושב חיפה שעבר להתגורר בתל-אביב וקיבל דוחות חניה כשחנה ב"כחול-לבן" ליד ביתו. לאחר שהוציא תו חניה אזורי, בוטלו הדוחות שקיבל במהלך 60 הימים שקדמו להוצאת התו.

מי זכאי?

  • תושב תל-אביב-יפו שנרשם לו דוח עד 60 יום לפני שהוציא תו חניה לאותו אזור.

תהליך מימוש הזכות

  • הדוחות אמורים להתבטל באופן אוטומטי על-ידי העירייה.
  • לבירורים ניתן להתקשר אל אגף החניה לטלפון: 03-5218666 (שלוחה 2).
  • מענה טלפוני ניתן בימים א'-ד', בשעות 18:00-08:00 וביום ה' בשעות 15:00-08:00.

גורמי ממשל

  • עיריית תל-אביב-יפו