מ (הוספת תבנית להצגת מוקדי שירות (מי יעזור לי))
מ (טיפול בהטמעת כותרת שכוללת שתופסת בטעות גם את תבנית "הצגת מוקדי שירות")
שורה 51: שורה 51:
 
-->
 
-->
  
{{הצגת מוקדי שירות|רשימה=}}
+
<noinclude>{{הצגת מוקדי שירות|רשימה=}}</noinclude>
  
 
==ארגוני סיוע==
 
==ארגוני סיוע==

גרסה מ־01:12, 20 בפברואר 2019

הקדמה:

היחידה לפניות הציבור במוסד לביטוח לאומי משמשת כתובת לציבור המבוטחים, המעוניינים להתלונן על כל נושא בתחומי הפעילות של המוסד לביטוח לאומי.

פרטים

כתובת רשמית:
האגף לפניות הציבור, שד' וייצמן 13 ירושלים, 91909
פקס:
02-6525038

אופני הפנייה

המענה הטלפוני באגף לפניות הציבור נועד רק לבירורים הקשורים בטיפול בפניות שכבר הוגשו לאגף. בבירורים אחרים יש לפנות למוקד הטלפוני הארצי. זמני המענה הטלפוני באגף: בימים א' – ה' בשעות 13:00 – 15:00 טל' 02-6709070

לקבלת טיפול מהיר, נא הקפידו על הפרטים האלה:

  • יש לרשום את הפרטים האישיים: שם פרטי, שם משפחה, מספר תעודת זהות מלא.
  • יש לציין כתובת מלאה כולל מיקוד. תשובה תישלח לכתובת המבוקשת רק אם היא מעודכנת במוסד לביטוח לאומי.
  • רצוי לקצר בדברים ולציין פרטים חיוניים בלבד שיקלו על בירור הפנייה.
  • אין לפנות בעניינים התלויים ועומדים בערכאה שיפוטית או בעניינים שהוכרעו בהליך משפטי.
  • פנייה לאגף פניות הציבור אינה עוצרת כל הליך אחר, לרבות, הליכי אכיפה ומועדים הקבועים בחוק להגשת ערעור.

נושאים וזכויות

ארגוני סיוע

טפסים ודוגמאות לפניה