מ (טיפול בהטמעת כותרת שכוללת שתופסת בטעות גם את תבנית "הצגת מוקדי שירות")
מ (הפיכת קישורים בתיבות מידע לקישור נקי)
שורה 11: שורה 11:
 
|שיוך=
 
|שיוך=
 
|תחומי עיסוק=
 
|תחומי עיסוק=
|אתר=[http://www.btl.gov.il/About/contact_us/pages/טלפונים%20וכתובות.aspx '''לאתר האגף לפניות הציבור''']
+
|אתר=http://www.btl.gov.il/About/contact_us/pages/טלפונים%20וכתובות.aspx
 
|דואל=
 
|דואל=
 
|כתובת=האגף לפניות הציבור, שד' וייצמן 13 ירושלים, 91909
 
|כתובת=האגף לפניות הציבור, שד' וייצמן 13 ירושלים, 91909

גרסה מ־13:57, 25 באפריל 2019

הקדמה:

היחידה לפניות הציבור במוסד לביטוח לאומי משמשת כתובת לציבור המבוטחים, המעוניינים להתלונן על כל נושא בתחומי הפעילות של המוסד לביטוח לאומי.

פרטים

אתר אינטרנט:
כתובת רשמית:
האגף לפניות הציבור, שד' וייצמן 13 ירושלים, 91909
פקס:
02-6525038

אופני הפנייה

המענה הטלפוני באגף לפניות הציבור נועד רק לבירורים הקשורים בטיפול בפניות שכבר הוגשו לאגף. בבירורים אחרים יש לפנות למוקד הטלפוני הארצי. זמני המענה הטלפוני באגף: בימים א' – ה' בשעות 13:00 – 15:00 טל' 02-6709070

לקבלת טיפול מהיר, נא הקפידו על הפרטים האלה:

  • יש לרשום את הפרטים האישיים: שם פרטי, שם משפחה, מספר תעודת זהות מלא.
  • יש לציין כתובת מלאה כולל מיקוד. תשובה תישלח לכתובת המבוקשת רק אם היא מעודכנת במוסד לביטוח לאומי.
  • רצוי לקצר בדברים ולציין פרטים חיוניים בלבד שיקלו על בירור הפנייה.
  • אין לפנות בעניינים התלויים ועומדים בערכאה שיפוטית או בעניינים שהוכרעו בהליך משפטי.
  • פנייה לאגף פניות הציבור אינה עוצרת כל הליך אחר, לרבות, הליכי אכיפה ומועדים הקבועים בחוק להגשת ערעור.

נושאים וזכויות

ארגוני סיוע

טפסים ודוגמאות לפניה