(מילוי והגשת העתק מהבקשה)
(חשוב לדעת)
שורה 53: שורה 53:
 
*את [[בקשה לאישור הסדר חוב עם נושים במסגרת הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי (פשיטת רגל) כשהחובות מעל 150,000 ש"ח|הבקשה לאישור הסדר חוב]] ניתן להגיש בכל שלב, כלומר, הן לפני שניתן [[צו לפתיחת הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי (פשיטת רגל)|צו לפתיחה בהליכי חדלות פירעון]] (השלב הראשון בהליכי פשיטת רגל) והן לאחריו.
 
*את [[בקשה לאישור הסדר חוב עם נושים במסגרת הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי (פשיטת רגל) כשהחובות מעל 150,000 ש"ח|הבקשה לאישור הסדר חוב]] ניתן להגיש בכל שלב, כלומר, הן לפני שניתן [[צו לפתיחת הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי (פשיטת רגל)|צו לפתיחה בהליכי חדלות פירעון]] (השלב הראשון בהליכי פשיטת רגל) והן לאחריו.
 
*על הפרטים והנתונים המופיעים בהעתק הבקשה המוגשת לממונה, להיות זהים לבקשה שהוגשה לבית-המשפט.  
 
*על הפרטים והנתונים המופיעים בהעתק הבקשה המוגשת לממונה, להיות זהים לבקשה שהוגשה לבית-המשפט.  
 +
*יש לוודא כי על המחשב מותקנת הגרסה הנוכחית של Acrobat Reader המאפשרת שימוש במסמכי הדוח, בפורמט PDF.
 
*'''הממונה על הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי מפעיל מוקד שירות ותמיכה בטלפון 5067*, בימים א'- ה' בשעות 16:00-08:00'''.
 
*'''הממונה על הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי מפעיל מוקד שירות ותמיכה בטלפון 5067*, בימים א'- ה' בשעות 16:00-08:00'''.
 
<noinclude>{{הצגת מוקדי שירות|רשימה=}}</noinclude>
 
<noinclude>{{הצגת מוקדי שירות|רשימה=}}</noinclude>

גרסה מ־15:32, 1 בינואר 2020

הקדמה:

לאחר שחייב הגיש לבית-המשפט בקשה לאישור הסדר חוב עם הנושים, עליו להגיש העתק ממנה לממונה על הליכי חדלות פירעון
מייצג של חייב, נדרש להגיש את העתק הבקשה באופן מקוון בלבד (המידע בדף זה)
חייב שאינו מיוצג, רשאי להגיש את העתק הבקשה באופן מקוון או באופן ידני
למידע נוסף ראו הגשת העתק בקשת חייב יחיד להסדר עם הנושים באתר הממונה על הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי


אזהרה
דף זה מתייחס להליכים שנפתחו אחרי 15.09.2019 כשסכום החובות מעל 150,000 ש"ח

לאחר שחייב הגיש לבית-משפט השלום בקשה לאישור הסדר חוב עם נושים, עליו להגיש העתק מהבקשה לממונה על הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי.

  • מייצג של חייב, נדרש להגיש את העתק הבקשה באופן מקוון בלבד (המידע בדף זה). חייב שאינו מיוצג, רשאי להגיש את העתק הבקשה באופן מקוון או באופן ידני.
  • הגשת העתק מהבקשה לא כרוכה בתשלום.
הערת עריכה
בגדול, גם בערך הזה, גם בערך המקוון וגם בערך על אישור הסדר החוב, כתבתי "במסגרת הליכי חדלות פירעון", כאשר בפועל החייב יכול להגיש את הבקשה בכל שלב גם לפני ההליכים, אבל בשלב הזה זה נראה לי יותר נכון לקשר את זה, בין היתר בגלל הנפשות הפועלות החדשות שזה הממונה ובית משפט השלום, ששניהם בהליכי חדלות פירעון
הערה מאת נואֶל גולדנברג (שיחה) 13:53, 1 בינואר 2020 (IST)

אוכלוסיית יעד ותנאים מקדימים

למי ואיך פונים

מילוי והגשת העתק מהבקשה

  • יש להכנס למערכת המקוונת (ממוחשבת) של הממונה על הליכי חדלות פירעון וללחוץ על "הגשת העתק בקשת הסדר יחיד שהוגשה בבית המשפט".
  • יש לפעול על-פי ההוראות וההנחיות שמופיעות בטופס הממוחשב ולוודא כי, בין היתר, נמסרו הפרטים הבאים:
    • פרטי תיק חדלות הפירעון שנפתח בבית-המשפט- בית המשפט שבו הוגשה הבקשה ומספר התיק.
    • פרטי החייב- שם מלא, מספר זהות או דרכון זר (אם אין תעודת זהות ישראלית), טלפון נייד, כתובת מגורים וכתובת דוא"ל.
    • פרטי החובות- מועד יצירת החוב וסכום החוב, פרטי הנושים (שם מלא, מספר זהות, פרטי התקשרות וכו').
    • פרטי עורך הדין המייצג (אם החייב מיוצג)- מספר רישיון, שם מלא, טלפון נייד, כתובת המשרד, כתובת דוא"ל וייפוי כוח ערוך וחתום כדין.
    • פרטי הצעת ההסדר- הסכום המוצע לתשלום בשקלים, מועדי התשלום המוצעים וכו'.
  • לאחר הזנת הפרטים, יש לצרף, בפורמט PDF:

חשוב לדעת

  • הגשת העתק מהבקשה לא כרוכה בתשלום.
  • את הבקשה לאישור הסדר חוב ניתן להגיש בכל שלב, כלומר, הן לפני שניתן צו לפתיחה בהליכי חדלות פירעון (השלב הראשון בהליכי פשיטת רגל) והן לאחריו.
  • על הפרטים והנתונים המופיעים בהעתק הבקשה המוגשת לממונה, להיות זהים לבקשה שהוגשה לבית-המשפט.
  • יש לוודא כי על המחשב מותקנת הגרסה הנוכחית של Acrobat Reader המאפשרת שימוש במסמכי הדוח, בפורמט PDF.
  • הממונה על הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי מפעיל מוקד שירות ותמיכה בטלפון 5067*, בימים א'- ה' בשעות 16:00-08:00.

חקיקה ונהלים

הרחבות ופרסומים