(חשוב לדעת)
 
(גרסת ביניים אחת של אותו משתמש אינה מוצגת)
שורה 49: שורה 49:
 
**[https://www.gov.il/BlobFolder/servicequestionnaire/sole-debuter-submission-of-request-for-settlement-with-creditors/he/economic_situation_report_manual.pdf דוח על מצבו הכלכלי של החייב].   
 
**[https://www.gov.il/BlobFolder/servicequestionnaire/sole-debuter-submission-of-request-for-settlement-with-creditors/he/economic_situation_report_manual.pdf דוח על מצבו הכלכלי של החייב].   
 
{{טיפ|ניתן לאתר פרטים אודות תיק בית-המשפט באמצעות [https://www.court.gov.il/NGCS.Web.Site/HomePage.aspx מערכת "נט המשפט"] באתר הרשות השופטת.}}
 
{{טיפ|ניתן לאתר פרטים אודות תיק בית-המשפט באמצעות [https://www.court.gov.il/NGCS.Web.Site/HomePage.aspx מערכת "נט המשפט"] באתר הרשות השופטת.}}
 
 
<!--==ערעור==
 
<!--==ערעור==
 
האם יש אופציה לערעור על תוצאות ההליך? ציינו זאת כאן, ופרטו כיצד. -->
 
האם יש אופציה לערעור על תוצאות ההליך? ציינו זאת כאן, ופרטו כיצד. -->
 
 
==חשוב לדעת==
 
==חשוב לדעת==
 
*הגשת העתק מהבקשה לא כרוכה בתשלום.
 
*הגשת העתק מהבקשה לא כרוכה בתשלום.
שורה 59: שורה 57:
 
*יש לוודא כי על המחשב מותקנת הגרסה הנוכחית של Acrobat Reader המאפשרת שימוש במסמכי הבקשה והדוח, בפורמט PDF.  
 
*יש לוודא כי על המחשב מותקנת הגרסה הנוכחית של Acrobat Reader המאפשרת שימוש במסמכי הבקשה והדוח, בפורמט PDF.  
 
*'''הממונה על הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי מפעיל מוקד שירות ותמיכה בטלפון 5067*, בימים א'- ה' בשעות 16:00-08:00'''.
 
*'''הממונה על הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי מפעיל מוקד שירות ותמיכה בטלפון 5067*, בימים א'- ה' בשעות 16:00-08:00'''.
 +
{{תבנית: הקלות בחדלות פירעון קורונה}}
  
 
==גורם ממשל==
 
==גורם ממשל==

גרסה אחרונה מ־16:48, 6 באפריל 2020

הקדמה:

מיד לאחר שחייב הגיש לבית-המשפט בקשה לאישור הסדר חוב עם הנושים, עליו להגיש העתק ממנה לממונה על הליכי חדלות פירעון
מייצג של חייב, נדרש להגיש את העתק הבקשה באופן מקוון בלבד (המידע בדף זה)
חייב שאינו מיוצג, רשאי להגיש את העתק הבקשה באופן מקוון או באופן ידני
למידע נוסף ראו הגשת העתק בקשת חייב יחיד להסדר עם הנושים באתר הממונה על הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי


אזהרה
דף זה מתייחס להליכים שנפתחו אחרי 15.09.2019 כשסכום החובות מעל 150,000 ש"ח

מיד לאחר שחייב הגיש לבית-משפט השלום בקשה לאישור הסדר חוב עם נושים ובתוך 24 שעות, עליו להגיש העתק מהבקשה וכן דוח על מצב כלכלי לממונה על הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי.

  • מייצג של חייב, נדרש להגיש את העתק הבקשה (בצירוף הדוח על מצב כלכלי) באופן מקוון בלבד (המידע בדף זה). חייב שאינו מיוצג, רשאי להגישה באופן מקוון או באופן ידני.
  • הגשת העתק מהבקשה לא כרוכה בתשלום.
הערת עריכה
בגדול, גם בערך הזה, גם בערך המקוון וגם בערך על אישור הסדר החוב, כתבתי "במסגרת הליכי חדלות פירעון", כאשר בפועל החייב יכול להגיש את הבקשה בכל שלב גם לפני ההליכים, אבל בשלב הזה זה נראה לי יותר נכון לקשר את זה, בין היתר בגלל הנפשות הפועלות החדשות שזה הממונה ובית משפט השלום, ששניהם בהליכי חדלות פירעון
הערה מאת נואֶל גולדנברג (שיחה) 13:53, 1 בינואר 2020 (IST)

אוכלוסיית יעד ותנאים מקדימים

  • חייב שעומד בשני התנאים הבאים:
    1. הגיש לבית-המשפט בקשה לאישור הסדר חוב עם נושים (וניתן מספר תיק בית-משפט).
    2. סכום החובות עולה על 150,000 ש"ח.

למי ואיך פונים

מילוי והגשת העתק מהבקשה

  • יש להיכנס למערכת המקוונת (ממוחשבת) של הממונה על הליכי חדלות פירעון וללחוץ על "הגשת העתק בקשת הסדר יחיד שהוגשה בבית המשפט".
  • יש לפעול על-פי ההוראות וההנחיות שמופיעות בטופס הממוחשב ולוודא כי, בין היתר, נמסרו הפרטים הבאים:
    • פרטי תיק חדלות הפירעון שנפתח בבית-המשפט- בית המשפט שבו הוגשה הבקשה ומספר התיק בבית-המשפט.
    • פרטי החייב- שם מלא, מספר זהות או דרכון זר (אם אין תעודת זהות ישראלית), טלפון נייד, כתובת מגורים וכתובת דוא"ל.
    • פרטי החובות- מועד יצירת החוב וסכום החוב, פרטי הנושים (שם מלא, מספר זהות, פרטי התקשרות וכו').
    • פרטי עורך הדין המייצג (אם החייב מיוצג)- מספר רישיון, שם מלא, טלפון נייד, כתובת המשרד, כתובת דוא"ל וייפוי כוח ערוך וחתום כדין.
    • פרטי הצעת ההסדר- הסכום המוצע לתשלום בשקלים, מועדי התשלום המוצעים וכו'.
  • לאחר הזנת הפרטים, יש לצרף, בפורמט PDF:
טיפ
ניתן לאתר פרטים אודות תיק בית-המשפט באמצעות מערכת "נט המשפט" באתר הרשות השופטת.

חשוב לדעת

  • הגשת העתק מהבקשה לא כרוכה בתשלום.
  • את הבקשה לאישור הסדר חוב ניתן להגיש בכל שלב, כלומר, הן לפני שניתן צו לפתיחה בהליכי חדלות פירעון (השלב הראשון בהליכי פשיטת רגל) והן לאחריו.
  • על הפרטים והנתונים המופיעים בהעתק הבקשה המוגשת לממונה, להיות זהים לבקשה שהוגשה לבית-המשפט.
  • יש לוודא כי על המחשב מותקנת הגרסה הנוכחית של Acrobat Reader המאפשרת שימוש במסמכי הבקשה והדוח, בפורמט PDF.
  • הממונה על הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי מפעיל מוקד שירות ותמיכה בטלפון 5067*, בימים א'- ה' בשעות 16:00-08:00.

הקלות בתקופת משבר הקורונה

גורם ממשל

חקיקה ונהלים

הרחבות ופרסומים