מ (החלפת תחום התוכן הראשי ל"חובות")
שורה 68: שורה 68:
 
<!-- יש לכתוב תגיות כאן בתחתית -->
 
<!-- יש לכתוב תגיות כאן בתחתית -->
 
[[קטגוריה:הליכים]]
 
[[קטגוריה:הליכים]]
 +
[[קטגוריה:חובות]]
 
[[קטגוריה: חדלות פירעון ושיקום כלכלי]]
 
[[קטגוריה: חדלות פירעון ושיקום כלכלי]]
 
[[קטגוריה: הכנסה נמוכה וקשיים כלכליים]]
 
[[קטגוריה: הכנסה נמוכה וקשיים כלכליים]]
 
[[קטגוריה:הוצאה לפועל וגבייה]]
 
[[קטגוריה:הוצאה לפועל וגבייה]]

גרסה מ־22:10, 19 בינואר 2020

הקדמה:

מיד לאחר שנושה מגיש לבית-המשפט בקשה שיינתן נגד החייב צו לפתיחת הליכי חדלות פירעון (פשיטת רגל), עליו להגיש העתק מהבקשה לממונה על הליכי חדלות פירעון (הכונס הרשמי)
מייצג של נושה נדרש להגיש את העתק הבקשה באופן מקוון (ממוחשב) בלבד (המידע בדף זה). נושה שאינו מיוצג רשאי להגיש את ההעתק באופן מקוון או באופן ידני
הגשת העתק הבקשה אינה כרוכה בתשלום
למידע נוסף ראו הגשת העתק בקשת נושה למתן צו פתיחת הליכי חדלות פירעון באתר הממונה על הליכי חדלות פירעון


אזהרה
דף זה מתייחס להליכים שנפתחו אחרי 15.09.2019
למידע על הליכים שנפתחו לפני 15.09.2019 ראו פשיטת רגל וחדלות פירעון.
שימו לב! בשלב זה, המידע בדף זה הינו חלקי, מתעדכן באופן שוטף ואינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי.

מיד לאחר שנושה מגיש לבית- המשפט בקשה למתן צו לפתיחת הליכי חדלות פירעון נגד חייב, עליו להגיש העתק מבקשה זו לממונה על הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי (הכונס הרשמי).

  • מייצג של נושה, נדרש להגיש את העתק הבקשה באופן מקוון בלבד (המידע בדף זה). נושה שאינו מיוצג, רשאי להגיש את העתק הבקשה באופן מקוון או באופן ידני.

אוכלוסיית יעד ותנאים מקדימים

למי ואיך פונים

מילוי והגשת העתק מהבקשה

  • יש להכנס למערכת המקוונת (ממוחשבת) של הממונה על הליכי חדלות פירעון וללחוץ על "הגשת העתק בקשת נושה שהוגשה לבית המשפט".
  • יש לפעול על-פי ההוראות וההנחיות שמופיעות בטופס הממוחשב ולוודא כי, בין היתר, נמסרו הפרטים הבאים:
    • פרטי תיק חדלות הפירעון שנפתח בבית-המשפט שבו הוגשה הבקשה וכן את מספר התיק.
    • פרטי החייב ופרטי הנושה- שם מלא, מספר זהות או דרכון זר (אם אין תעודת זהות ישראלית), טלפון נייד, כתובת מגורים וכתובת דוא"ל.
    • פרטי החובות- מועד יצירת החוב וסכום החוב, כפי שצויינו בבקשה שהוגשה לבית-המשפט.
    • פרטי עורך הדין המייצג (אם הנושה מיוצג)- מספר רישיון, שם מלא, טלפון נייד, כתובת המשרד, כתובת דוא"ל וייפוי כוח ערוך וחתום כדין.
  • לאחר הזנת הפרטים, יש לצרף, בפורמט PDF, העתק מהבקשה לצו לפתיחת הליכים שהוגשה לבית-המשפט (הכוללת את כל המסמכים והנספחים).

שלבי ההליך

  • לאחר השליחה, יישלח אישור על ההגשה באמצעות דוא"ל ומסרון (SMS), בצירוף מספר התיק שנפתח אצל הממונה על הליכי חדלות פירעון.
שימו לב
אם הגשת העתק הבקשה לא נקלטה במערכת, תישלח על כך הודעת שגיאה בצירוף הנחיות להגשה חוזרת.

חשוב לדעת

  • הגשת העתק מהבקשה לא כרוכה בתשלום.
  • על הפרטים והנתונים המופיעים בהעתק הבקשה המוגשת לממונה, להיות זהים לבקשה שהוגשה לבית-המשפט.
  • הממונה על הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי מפעיל מוקד שירות ותמיכה בטלפון 5067*, בימים א'- ה' בשעות 16:00-08:00.

גורם ממשל

לא נמצאו מוקדים להצגה
המפה נטענת...

חקיקה ונהלים

הרחבות ופרסומים