מ (הוספת תבנית להצגת מוקדי שירות (מי יעזור לי))
מ (טיפול בהטמעת כותרת שכוללת שתופסת בטעות גם את תבנית "הצגת מוקדי שירות")
שורה 43: שורה 43:
 
*להגשת תלונה נגד '''בנק מסחרי או חברת כרטיסי אשראי''', יש לפעול בהתאם [[הגשת תלונה ליחידה לפניות ותלונות הציבור בבנק מסחרי או בחברת כרטיסי אשראי|להליך הבא]]
 
*להגשת תלונה נגד '''בנק מסחרי או חברת כרטיסי אשראי''', יש לפעול בהתאם [[הגשת תלונה ליחידה לפניות ותלונות הציבור בבנק מסחרי או בחברת כרטיסי אשראי|להליך הבא]]
  
{{הצגת מוקדי שירות|רשימה=}}
+
<noinclude>{{הצגת מוקדי שירות|רשימה=}}</noinclude>
  
 
== גורמי ממשל ==
 
== גורמי ממשל ==

גרסה מ־06:51, 20 בפברואר 2019

הקדמה:

נציבות תלונות הציבור בבנק ישראל, מבררת תלונות נגד יחידות ארגוניות ובעלי תפקידים בבנק ישראל בלבד
את התלונה יש להגיש באמצעות טופס מקוון (אינטרנטי)
למידע על הגשת תלונה נגד בנק מסחרי או חברת כרטיסי אשראי, ראו כאן

נציבות תלונות הציבור בבנק ישראל, מבררת תלונות נגד יחידות ארגוניות ובעלי תפקידים בבנק ישראל.

הערת עריכה
האם ה לא מפלים גם בערעורי על תלונות בבנק רגיל כפי שכתוב בערך "הגשת תלונה ליחידה לפניות ותלונות הציבור בבנק מסחרי או בחברת כרטיסי אשראי"?
הערה מאת שרון הורנשטיין (שיחה) 01:12, 13 בדצמבר 2018 (IST)

אוכלוסיית יעד ותנאים מקדימים

  • כל אדם המבקש להגיש תלונה על יחידות ארגוניות או בעלי תפקידים בבנק ישראל בלבד.

למי ואיך פונים

  • יש למלא את כל הפרטים הנדרשים בטופס התלונה המקוון (אינטרנטי) באופן מלא.
  • את תוכן התלונה יש לנסח באופן ברור ולהציג את הטענות בנפרד, ככל הניתן.
  • ניתן לצרף מסמכים תומכים רלוונטיים.

חשוב לדעת

  • התלונה יכולה להיות מוגשת על-ידי המתלונן או על-ידי מייצג מטעמו.
  • הנציבות מבררת תלונות בעניין יחידות ארגוניות או בעלי תפקידים בבנק ישראל בלבד.
  • להגשת תלונה נגד בנק מסחרי או חברת כרטיסי אשראי, יש לפעול בהתאם להליך הבא

גורמי ממשל