שורה 80: שורה 80:
 
{{סטטוס | בעבודה}}
 
{{סטטוס | בעבודה}}
 
{{זכות/ראו גם  
 
{{זכות/ראו גם  
| החלף בפורטל האב של הזכות
+
| [[חדש: המחלקה לפניות הציבור של משרד הבריאות]]
 
| זכות/הליך הקשורים לזכות
 
| זכות/הליך הקשורים לזכות
 
| ערכים נוספים הקשורים לזכות, כל אחד בשורה נפרדת
 
| ערכים נוספים הקשורים לזכות, כל אחד בשורה נפרדת

גרסה מ־10:14, 13 בנובמבר 2011

תבנית:זכות/תחילת טור ימני

במסגרת המחלקה לפניות הציבור במשרד הבריאות, קיימת נציבות קבילות הציבור לרשלנות רפואית לכאורה, המטפלת בפניות ובתלונות הציבור בנושאי רשלנות מקצועית לכאורה והתנהגות בלתי הולמת ברפואה וברפואת שיניים.


נציבות קבילות הציבור לרשלנות הרפואית לכאורה- מטפלת בתלונות בהן יש חשש לרשלנות רפואית לכאורה.

וכן, במסגרת המחלקה לפניות הציבור, מטפלים בתלונות שיש חשש לרשלנות רפואית לכאורה ברפואת שיניים.


תבנית:זכות/סיום הקדמה

מי זכאי?

כלל המבוטחים בביטוח בריאות ממלכתי.

תהליך מימוש הזכות

ניתן לפנות למחלקה לפניות הציבור בתלונה בעניינים רפואיים, וכן בטענה, הערה, בקשה, הצעה ובקשות למידע בנושאים עליהם אחראי משרד הבריאות, בדרכים הבאות:

טלפון: 5400* (מוקד פניות טלפוני)

שעות הפעילות של המוקד: ראשון-חמישי בין השעות: 08:00-18:00 שישי וערבי חג בין השעות: 08:00-13:00

פקס: 02-5655969

דוא"ל:call.habriut@moh.health.gov.il

דואר: המחלקה לפניות הציבור, האגף להבטחת איכות, משרד הבריאות, רחוב בן טבאי 2, ירושלים 91010, ת.ד 1176

חשוב לדעת

המחלקה לפניות הציבור במשרד הבריאות, לא מטפלת בנושאים הקשורים לחוק ביטוח בריאות ממלכתי, כגון זכאות לקבלת טיפול או תרופה וכו'. בנושאים אלו, ניתן לפנות לנציבות קבילות הציבור לחוק ביטוח בריאות ממלכתי.

המחלקה גם לא מטפלת בתביעות כספיות בגין נזק שנגרם לציבור.

תקדימים משפטיים

ארגוני סיוע

גורמי ממשל

חוקים ותקנות

הרחבות ופרסומים

מקורות

המקור בערך זה נכתב ע"י הר"י תבנית:זכות/סיום טור ימני

תבנית:זכות/תחילת טור שמאלי תבנית:סטטוס תבנית:זכות/ראו גם

תבנית:זכות/טפסים

תבנית:זכות/סיום טור שמאלי