תבנית:זכות/תחילת טור ימני

המחלקה לפניות הציבור מטפלת בין היתר, בפניות ותלונות הציבור בנושא רשלנות מקצועית לכאורה והתנהגות שאינה הולמת ברפואה וברפואת שיניים.


המחלקה לפניות הציבור של משרד הבריאות, היא הכתובת הרשמית של המשרד, לטיפול בפניות ותלונות הציבור ובבקשות לקבלת מידע לפי חוק חופש המידע.

במסגרת המחלקה לפניות הציבור של משרד הבריאות, מטפלים בנושאים הבאים:

  • טיפול בפניות ותלונות הציבור, הפונה לסיועו של משרד הבריאות במגוון תחומים עליהם אחראי המשרד.
  • נציבות קבילות הציבור לרשלנות הרפואית לכאורה- טיפול בתלונות בהן יש חשש לרשלנות רפואית לכאורה.
  • פניות הציבור ברפואת שיניים- טיפול בתלונות שיש חשש לרשלנות רפואית לכאורה ברפואת שיניים.
  • הממונה על חוק חופש המידע - טיפול בבקשות הציבור למידע במסגרת חוק חופש המידע ומתן מענה לדרישות החוק.


תבנית:זכות/סיום הקדמה

מי זכאי?

תהליך מימוש הזכות

ניתן לפנות למחלקה לפניות הציבור בטענה, תלונה, הערה, בקשה, הצעה ובקשות למידע בנושאים עליהם אחראי משרד הבריאות, בדרכים הבאות:

טלפון: 5400* (מוקד פניות טלפוני)

שעות הפעילות של המוקד: ראשון-חמישי בין השעות: 08:00-18:00 שישי וערבי חג בין השעות: 08:00-13:00

פקס: 02-5655969

דוא"ל:call.habriut@moh.health.gov.il

דואר: המחלקה לפניות הציבור, האגף להבטחת איכות, משרד הבריאות, רחוב בן טבאי 2, ירושלים 91010, ת.ד 1176

חשוב לדעת

המחלקה לא מטפלת בנושאים הקשורים לחוק ביטוח בריאות ממלכתי, כגון זכאות לקבלת טיפול או תרופה וכו'. בנושאים אלו, ניתן לפנות לנציבות קבילות הציבור לחוק ביטוח בריאות ממלכתי.

המחלקה גם לא מטפלת בתביעות כספיות בגין נזק שנגרם לציבור.

תקדימים משפטיים

ארגוני סיוע

גורמי ממשל

חוקים ותקנות

הרחבות ופרסומים

מקורות

תבנית:זכות/סיום טור ימני

תבנית:זכות/תחילת טור שמאלי תבנית:סטטוס תבנית:זכות/ראו גם

תבנית:זכות/טפסים

תבנית:זכות/סיום טור שמאלי