מ (החלפת כותרת endarticle ב-Metadata)
שורה 35: שורה 35:
 
* [https://www.btl.gov.il/benefits/Counseling_for_the_Elderly/Pages/default.aspx שירות הייעוץ לאזרח הוותיק] באתר המוסד לביטוח לאומי
 
* [https://www.btl.gov.il/benefits/Counseling_for_the_Elderly/Pages/default.aspx שירות הייעוץ לאזרח הוותיק] באתר המוסד לביטוח לאומי
  
<!--כותרת דמה עבור הטמעת כותרת. לא לגעת!
+
==Metadata==
==endarticle==
 
כותרת דמה עבור הטמעת כותרת. לא לגעת!-->
 
 
<!-- יש לכתוב תגיות כאן בתחתית -->
 
<!-- יש לכתוב תגיות כאן בתחתית -->
 
[[קטגוריה:שירותים]]
 
[[קטגוריה:שירותים]]

גרסה מ־01:37, 22 ביוני 2018

הקדמה:

שירות הייעוץ לאזרח הוותיק של המוסד לביטוח לאומי מפעיל, באמצעות מתנדבים, מוקד טלפוני ב-5 שפות עבור אזרחים ותיקים ובני משפחותיהם, המסייע בנושאים שונים הקשורים לגיל המבוגר
כמו כן, מופעל על-ידי מתנדבים מרכז תמיכה ומידע טלפוני ארצי בטלפון 9696* או 02-6709857
{{תקציר/סיום}} אינה בשימוש עוד! ראו את {{תקציר}} להוראות שימוש בה.

שירות הייעוץ לאזרח הוותיק פועל בכל סניפי המוסד לביטוח לאומי ומטרתו לסייע לאזרחים ותיקים ובני משפחותיהם בפתרון בעיות האופייניות לגיל המבוגר.

  • השירות מפעיל מוקד טלפוני מיוחד לאזרחים ותיקים ולבני משפחותיהם בנושאים הקשורים בזיקנה, בימים א'-ה' בין השעות 8:00 - 12:30.
  • השירות ניתן על ידי מתנדבים שהוכשרו במיוחד לתפקיד, ב-5 שפות שונות:
    • עברית 02-6463400
    • ערבית 02-6463401
    • רוסית 02-6463402
    • אמהרית 02-6463403
    • אנגלית 02-6463404

מרכז תמיכה ומידע טלפוני ארצי

  • בנוסף למוקד הטלפוני, מפעילים מתנדבים עבור אזרחים ותיקים ובני משפחותיהם מרכז תמיכה ומידע טלפוני ארצי בטלפון 9696* או 02-6709857.
  • מרכז התמיכה פועל בימים א'-ה' בין השעות 9:00 - 12:30.
  • הסיוע ניתן בתחומים הבאים:
    • מיצוי זכויות בביטוח הלאומי
    • מידע על זכויות ושירותים בקהילה
    • ייעוץ בנושאים הנוגעים לאדם המבוגר
    • תמיכה אישית ואוזן קשבת
    • סיוע לניצולי שואה בני 90 ומעלה בהגשת תביעה לגמלת סיעוד

פרסומים והרחבות