שורה 42: שורה 42:
 
[[קטגוריה:זיקנה והזדקנות]]
 
[[קטגוריה:זיקנה והזדקנות]]
 
[[קטגוריה:אזרח ותיק]]
 
[[קטגוריה:אזרח ותיק]]
 +
 +
[[ar:خدمة استشارية للمسن - المركز الهاتفي]]

גרסה מ־01:27, 1 במרץ 2018

הקדמה:

שירות הייעוץ לאזרח הוותיק של המוסד לביטוח לאומי מפעיל, באמצעות מתנדבים, מוקד טלפוני ב-5 שפות עבור אזרחים ותיקים ובני משפחותיהם, המסייע בנושאים שונים הקשורים לגיל המבוגר
כמו כן, מופעל על-ידי מתנדבים מרכז תמיכה ומידע טלפוני ארצי בטלפון 9696* או 02-6709857
{{תקציר/סיום}} אינה בשימוש עוד! ראו את {{תקציר}} להוראות שימוש בה.

שירות הייעוץ לאזרח הוותיק פועל בכל סניפי המוסד לביטוח לאומי ומטרתו לסייע לאזרחים ותיקים ובני משפחותיהם בפתרון בעיות האופייניות לגיל המבוגר.

  • השירות מפעיל מוקד טלפוני מיוחד לאזרחים ותיקים ולבני משפחותיהם בנושאים הקשורים בזיקנה, בימים א'-ה' בין השעות 8:00 - 12:30.
  • השירות ניתן על ידי מתנדבים שהוכשרו במיוחד לתפקיד, ב-5 שפות שונות:
    • עברית 02-6463400
    • ערבית 02-6463401
    • רוסית 02-6463402
    • אמהרית 02-6463403
    • אנגלית 02-6463404

מרכז תמיכה ומידע טלפוני ארצי

  • בנוסף למוקד הטלפוני, מפעילים מתנדבים עבור אזרחים ותיקים ובני משפחותיהם מרכז תמיכה ומידע טלפוני ארצי בטלפון 9696* או 02-6709857.
  • מרכז התמיכה פועל בימים א'-ה' בין השעות 9:00 - 12:30.
  • הסיוע ניתן בתחומים הבאים:
    • מיצוי זכויות בביטוח הלאומי
    • מידע על זכויות ושירותים בקהילה
    • ייעוץ בנושאים הנוגעים לאדם המבוגר
    • תמיכה אישית ואוזן קשבת
    • סיוע לניצולי שואה בני 90 ומעלה בהגשת תביעה לגמלת סיעוד

פרסומים והרחבות