מ (החלפת כותרת endarticle ב-Metadata)
שורה 29: שורה 29:
 
** טיפול בפניות, בקשות, הצעות ותלונות הציבור בנושאים שאינם קליניים וקשורים לפעילות מערכת הבריאות (כגון יחס הצוות המקצועי, שעות קבלת השירות, זמינות הרופאים, נגישות השירות וכדומה).
 
** טיפול בפניות, בקשות, הצעות ותלונות הציבור בנושאים שאינם קליניים וקשורים לפעילות מערכת הבריאות (כגון יחס הצוות המקצועי, שעות קבלת השירות, זמינות הרופאים, נגישות השירות וכדומה).
 
** נציבות קבילות הציבור למקצועות רפואיים - טיפול בתלונות כאשר עולה חשש להתנהגות שאינה אתית, לחריגה מסטנדרט מקצועי סביר ול[[רשלנות רפואית]] לכאורה. לפרטים נוספים, ראו [[הגשת תלונה לנציב קבילות הציבור למקצועות רפואיים]].
 
** נציבות קבילות הציבור למקצועות רפואיים - טיפול בתלונות כאשר עולה חשש להתנהגות שאינה אתית, לחריגה מסטנדרט מקצועי סביר ול[[רשלנות רפואית]] לכאורה. לפרטים נוספים, ראו [[הגשת תלונה לנציב קבילות הציבור למקצועות רפואיים]].
** פניות הציבור ב[[רפואת שיניים]] - טיפול בתלונות בתחום רפואת השיניים. לפרטים נוספים, ראו [[הגשת תלונה בתחום רפואת השיניים]].
+
** פניות הציבור ב[[טיפולי שיניים]] - טיפול בתלונות בתחום רפואת השיניים. לפרטים נוספים, ראו [[הגשת תלונה בתחום רפואת השיניים]].
 
** הממונה על חוק חופש המידע - טיפול ב[http://www.health.gov.il/Subjects/UninsuredRights/FreedomOfInformation/Pages/Freedom_of_Information.aspx פניות הציבור לקבלת מידע במסגרת חוק חופש המידע] ומתן מענה לדרישות החוק.  ניתן לפנות באמצעות [https://forms.gov.il/globalData/GetSequence/gethtmlform.aspx?formType=hofeshmeyda%40justice.gov.il טופס מקוון]. בפניות באמצעות הדואר יש לציין על-גבי המכתב כי הוא ממוען אל "הממונה על חוק חופש המידע".
 
** הממונה על חוק חופש המידע - טיפול ב[http://www.health.gov.il/Subjects/UninsuredRights/FreedomOfInformation/Pages/Freedom_of_Information.aspx פניות הציבור לקבלת מידע במסגרת חוק חופש המידע] ומתן מענה לדרישות החוק.  ניתן לפנות באמצעות [https://forms.gov.il/globalData/GetSequence/gethtmlform.aspx?formType=hofeshmeyda%40justice.gov.il טופס מקוון]. בפניות באמצעות הדואר יש לציין על-גבי המכתב כי הוא ממוען אל "הממונה על חוק חופש המידע".
 
* '''המחלקה אינה מטפלת בנושאים הקשורים לחוק ביטוח בריאות ממלכתי''', כגון זכאות לקבלת טיפול או תרופה וכו'. בנושאים אלו, ניתן לפנות [[הגשת תלונה לנציבות קבילות הציבור לחוק ביטוח בריאות ממלכתי|לנציבות קבילות הציבור לחוק ביטוח בריאות ממלכתי]].
 
* '''המחלקה אינה מטפלת בנושאים הקשורים לחוק ביטוח בריאות ממלכתי''', כגון זכאות לקבלת טיפול או תרופה וכו'. בנושאים אלו, ניתן לפנות [[הגשת תלונה לנציבות קבילות הציבור לחוק ביטוח בריאות ממלכתי|לנציבות קבילות הציבור לחוק ביטוח בריאות ממלכתי]].

גרסה מ־11:25, 18 בנובמבר 2018

הקדמה:


המחלקה לפניות הציבור במשרד הבריאות היא הכתובת הרשמית של המשרד, לטיפול בפניות ותלונות הציבור ובבקשות לקבלת מידע לפי חוק חופש המידע.

  • ניתן לפנות למחלקה לפניות הציבור בטענה, תלונה, הערה, בקשה, הצעה, תודה ובקשה למידע, בנושאים שבאחריותו של משרד הבריאות.
  • דרכי הפנייה:
    • טלפון: 5400* (מוקד פניות טלפוני)
    • פקס: 02-5655969
    • דוא"ל: call.habriut@moh.health.gov.il
    • דואר: פניות הציבור, משרד הבריאות, רחוב ירמיהו 39, ירושלים, 9101002
{{תקציר/סיום}} אינה בשימוש עוד! ראו את {{תקציר}} להוראות שימוש בה.

פרטים

שיוך:
משרד הבריאות
אתר אינטרנט:
המחלקה לפניות הציבור באתר משרד הבריאות
כתובת רשמית:
פניות הציבור, משרד הבריאות, רחוב ירמיהו 39, ירושלים, 9101002
טלפון:
5400*
086241010

תחומי הפנייה אל המחלקה

נושאים וזכויות