(תפקידים וסמכויות)
שורה 23: שורה 23:
 
*לנהל את הליכי חדלות הפירעון של אנשים עם חובות.  
 
*לנהל את הליכי חדלות הפירעון של אנשים עם חובות.  
 
*לאסוף מידע על הליכי חדלות פירעון לצורך ניתוחים ומחקרים.   
 
*לאסוף מידע על הליכי חדלות פירעון לצורך ניתוחים ומחקרים.   
{{הערת עריכה|הערה=בפורטל של חדלות פירעון, בערכים וגם בערך הזה, ההתייחסות היא למידע ולתוכן המיועד ליחידים ולא לתאגידים ולכן נעשו התאמות כך שמידע או תוכן של תאגידים לא נכתב בשלב זה|חתימה=[[משתמש:נואל גולדנברג|נואֶל גולדנברג]] ([[שיחת משתמש:נואל גולדנברג|שיחה]]) 09:34, 4 באוגוסט 2019 (IDT)}}
+
<!--{{הערת עריכה|הערה=בפורטל של חדלות פירעון, בערכים וגם בערך הזה, ההתייחסות היא למידע ולתוכן המיועד ליחידים ולא לתאגידים ולכן נעשו התאמות כך שמידע או תוכן של תאגידים לא נכתב בשלב זה|חתימה=[[משתמש:נואל גולדנברג|נואֶל גולדנברג]] ([[שיחת משתמש:נואל גולדנברג|שיחה]]) 09:34, 4 באוגוסט 2019 (IDT)}}
{{הערת עריכה|הערה=בשיחה עם הילה נמסר כי המחוזות, הכתובות והנתונים של הכונס, נכונים גם לממונה|חתימה=[[משתמש:נואל גולדנברג|נואֶל גולדנברג]] ([[שיחת משתמש:נואל גולדנברג|שיחה]]) 09:46, 4 באוגוסט 2019 (IDT)}}
+
{{הערת עריכה|הערה=בשיחה עם הילה נמסר כי המחוזות, הכתובות והנתונים של הכונס, נכונים גם לממונה|חתימה=[[משתמש:נואל גולדנברג|נואֶל גולדנברג]] ([[שיחת משתמש:נואל גולדנברג|שיחה]]) 09:46, 4 באוגוסט 2019 (IDT)}}-->
  
 
==מוקד שירות ותמיכה==
 
==מוקד שירות ותמיכה==

גרסה מ־18:57, 18 בספטמבר 2019

הקדמה:

הממונה על הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי (אשר כונה בעבר "הכונס הרשמי" בהליכי פשיטת רגל וחדלות פירעון) הוא הגורם המנהלי האחראי על ניהול ויישום הליכי חדלות הפירעון ושיקומו הכלכלי של אדם עם חובות.
הממונה, אשר פועל מכח חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי, התשע"ח-2018 אשר נכנס לתוקף ב - 15.09.2019, אחראי על שמירת התקינות, היעילות וההגינות של ההליכים.

פרטים

טלפון:
מוקד שירות ותמיכה (א'-ה' 08:00-16:00) 5067* מוקד שירות ותמיכה (א'-ה' 08:00-16:00)

תפקידים וסמכויות

  • לשמור התקינות, היעילות וההגינות של הליכי חדלות פרעון ושיקום כלכלי ושמירה על האינטרס הציבורי.
  • למנות נאמנים, לפקח עליהם ולתת להם הוראות והנחיות.
  • לנהל את הליכי חדלות הפירעון של אנשים עם חובות.
  • לאסוף מידע על הליכי חדלות פירעון לצורך ניתוחים ומחקרים.

מוקד שירות ותמיכה

  • מוקד השירות והתמיכה להגשת בקשה לממונה על חדלות פירעון ושיקום כלכלי פועל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:00-16:00 בטלפון מספר 5067*.
  • ניתן לפנות לממונה או לשלוח מסמכים נוספים, באמצעות טופס הפנייה המקוון.


מחוזות הממונה על הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי


נושאים וזכויות