(תפקידים וסמכויות)
שורה 12: שורה 12:
 
|דואל=
 
|דואל=
 
|כתובת=
 
|כתובת=
|טלפון=5067* מוקד שירות ותמיכה (א'-ה' 08:00-16:00)
+
|טלפון= מוקד שירות ותמיכה (א'-ה' 08:00-16:00) '''5067*'''
 
|טלפונים נוספים=
 
|טלפונים נוספים=
 
|פקס=
 
|פקס=
שורה 30: שורה 30:
 
*ניתן לפנות לממונה או לשלוח מסמכים נוספים, באמצעות [https://forms.gov.il/globaldata/getsequence/getHtmlForm.aspx?formType=APCNEW4%40justice.gov.il טופס הפנייה המקוון].  
 
*ניתן לפנות לממונה או לשלוח מסמכים נוספים, באמצעות [https://forms.gov.il/globaldata/getsequence/getHtmlForm.aspx?formType=APCNEW4%40justice.gov.il טופס הפנייה המקוון].  
  
 
+
<!--==מחוזות הממונה על הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי==
==מחוזות הממונה על הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי==
 
 
<!--===מחוז ירושלים===
 
<!--===מחוז ירושלים===
 
* כתובת: כנפי נשרים 15, בית התאומים, קומה 4, גבעת שאול
 
* כתובת: כנפי נשרים 15, בית התאומים, קומה 4, גבעת שאול
שורה 47: שורה 46:
 
* פקס: 02-6462502  
 
* פקס: 02-6462502  
 
* דוא"ל: kanar-tlv@justice.gov.il-->
 
* דוא"ל: kanar-tlv@justice.gov.il-->
 
+
==מחוזות הממונה על הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי==
 
*פרטי ההתקשרות עם מחוזות הממונה על הליכי חדלות פירעון:  
 
*פרטי ההתקשרות עם מחוזות הממונה על הליכי חדלות פירעון:  
 
**[https://www.gov.il/he/departments/bureaus/official_reciever_haifa מחוז חיפה והצפון]
 
**[https://www.gov.il/he/departments/bureaus/official_reciever_haifa מחוז חיפה והצפון]
שורה 68: שורה 67:
 
* דוא"ל: BshAptKanarFax@justice.gov.il-->
 
* דוא"ל: BshAptKanarFax@justice.gov.il-->
  
==נושאים וזכויות==
+
<!--==נושאים וזכויות==-->
 
<!--*[[חדש: חדלות פירעון ושיקום כלכלי]]-->
 
<!--*[[חדש: חדלות פירעון ושיקום כלכלי]]-->
 
<noinclude>{{הצגת מוקדי שירות|רשימה=}}</noinclude>
 
<noinclude>{{הצגת מוקדי שירות|רשימה=}}</noinclude>

גרסה מ־19:00, 18 בספטמבר 2019

הקדמה:

הממונה על הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי (אשר כונה בעבר "הכונס הרשמי" בהליכי פשיטת רגל וחדלות פירעון) הוא הגורם המנהלי האחראי על ניהול ויישום הליכי חדלות הפירעון ושיקומו הכלכלי של אדם עם חובות.
הממונה, אשר פועל מכח חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי, התשע"ח-2018 אשר נכנס לתוקף ב - 15.09.2019, אחראי על שמירת התקינות, היעילות וההגינות של ההליכים.

פרטים

טלפון:
מוקד שירות ותמיכה (א'-ה' 08:00-16:00) 5067*

תפקידים וסמכויות

  • לשמור התקינות, היעילות וההגינות של הליכי חדלות פרעון ושיקום כלכלי ושמירה על האינטרס הציבורי.
  • למנות נאמנים, לפקח עליהם ולתת להם הוראות והנחיות.
  • לנהל את הליכי חדלות הפירעון של אנשים עם חובות.
  • לאסוף מידע על הליכי חדלות פירעון לצורך ניתוחים ומחקרים.

מוקד שירות ותמיכה

  • מוקד השירות והתמיכה להגשת בקשה לממונה על חדלות פירעון ושיקום כלכלי פועל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:00-16:00 בטלפון מספר 5067*.
  • ניתן לפנות לממונה או לשלוח מסמכים נוספים, באמצעות טופס הפנייה המקוון.

מחוזות הממונה על הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי