מ (הסרת תבניות ישנות שאינן בשימוש)
שורה 24: שורה 24:
 
*  במקרים שבהם מוגשת בקשה להסעת ילדי החינוך המיוחד למוסד מוכר שאינו רשמי מחוץ ליישוב המגורים וישנו פתרון לימודי קרוב, תינתן השתתפות המשרד רק אם מרחק ההסעה הוא עד 35 ק"מ.  
 
*  במקרים שבהם מוגשת בקשה להסעת ילדי החינוך המיוחד למוסד מוכר שאינו רשמי מחוץ ליישוב המגורים וישנו פתרון לימודי קרוב, תינתן השתתפות המשרד רק אם מרחק ההסעה הוא עד 35 ק"מ.  
  
 +
==חשוב לדעת==
 +
{{הטמעת כותרת|הסעות לתלמידים בחינוך המיוחד#חשוב לדעת}}
  
 
== פסקי דין ==
 
== פסקי דין ==

גרסה מ־11:05, 16 ביולי 2017

הקדמה:

הסעות בחינוך המוכר שאינו רשמי (החינוך החרדי) מטופלות על ידי האגף לחינוך מוכר שאינו רשמי במשרד החינוך, מלבד במקרים של תלמידי החינוך המיוחד ותלמידים המוגבלים בניידות
{{תקציר/סיום}} אינה בשימוש עוד! ראו את {{תקציר}} להוראות שימוש בה.

ככלל, הסעות בחינוך המוכר שאינו רשמי (חינוך חרדי) מטופלות ומאושרות על ידי האגף לחינוך מוכר שאינו רשמי במשרד החינוך, בהתאם להנחיות המפורסמות על-ידו.

  • במקרים הבאים, הסעות יטופלו על ידי הוועדות המחוזיות, בהתאם למפורט בערך הסעה לבית הספר בחינוך הרשמי:
  • במקרים שבהם מוגשת בקשה להסעת ילדי החינוך המיוחד למוסד מוכר שאינו רשמי מחוץ ליישוב המגורים וישנו פתרון לימודי קרוב, תינתן השתתפות המשרד רק אם מרחק ההסעה הוא עד 35 ק"מ.

חשוב לדעת

  • בעקבות עתירה לבג"ץ מיולי 2017, הודיעה המדינה כי חברות ההסעה יהיו מחויבות החל משנת הלימודים תשע"ח לנסוע גם דרך כבישי אגרה (כגון כביש 6), אם נסיעה כזאת מקצרת את הדרך.


פסקי דין

ארגוני סיוע

גורמי ממשל

חקיקה ונהלים