(אוכלוסיית יעד ותנאים מקדימים)
שורה 20: שורה 20:
 
}}
 
}}
 
{{עצם העניין/סיום}}
 
{{עצם העניין/סיום}}
 
+
לאחר שנושה הגיש לבית המשפט בקשה למתן צו לפתיחת הליכי חדלות פירעון לחייב, עליו להגיש '''העתק''' מבקשה זו לממונה על הליכי חדלות פירעון.
 +
{{שימו לב|*דף זה מתייחס להגשת העתק מהבקשה באופן מקוון (ממוחשב) על-ידי '''מייצג של נושה''' או על ידי נושה שאינו מיוצג. <BR>
 +
*'''נושה שאינו מיוצג''', רשאי להגיש העתק מהבקשה גם [[באופן ידני]].}}
  
 
==אוכלוסיית יעד ותנאים מקדימים==
 
==אוכלוסיית יעד ותנאים מקדימים==
שורה 26: שורה 28:
  
 
==למי ואיך פונים==
 
==למי ואיך פונים==
<!-- זהו בעצם השלב הראשון בהליך - למי פונים כדי להתחיל אותו. -->
+
*
  
 
==שלבי ההליך==
 
==שלבי ההליך==
 
<!-- פירוט מלא של שלבי ההליך, מתחילתו ועד סופו. כמובן שמקטע זה הוא עיקר התוכן בערך, ועשוי להיות מחולק לתתי-שלבים רבים -->
 
<!-- פירוט מלא של שלבי ההליך, מתחילתו ועד סופו. כמובן שמקטע זה הוא עיקר התוכן בערך, ועשוי להיות מחולק לתתי-שלבים רבים -->
  
==ערעור==
+
<!--==ערעור==
 
<!-- האם יש אופציה לערעור על תוצאות ההליך? ציינו זאת כאן, ופרטו כיצד. -->
 
<!-- האם יש אופציה לערעור על תוצאות ההליך? ציינו זאת כאן, ופרטו כיצד. -->
  
 
==חשוב לדעת==
 
==חשוב לדעת==
 +
*הגשת העתק מהבקשה לא כרוכה בתשלום.
 +
*'''הממונה על הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי מפעיל מוקד שירות ותמיכה בטלפון 5067*, בימים א'- ה' בשעות 8:00-16:00'''.
  
 
<noinclude>{{הצגת מוקדי שירות|רשימה=}}</noinclude>
 
<noinclude>{{הצגת מוקדי שירות|רשימה=}}</noinclude>
שורה 41: שורה 45:
  
 
== חקיקה ונהלים ==
 
== חקיקה ונהלים ==
 
+
*[https://he.wikisource.org/wiki/%D7%97%D7%95%D7%A7_%D7%97%D7%93%D7%9C%D7%95%D7%AA_%D7%A4%D7%99%D7%A8%D7%A2%D7%95%D7%9F_%D7%95%D7%A9%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%9D_%D7%9B%D7%9C%D7%9B%D7%9C%D7%99#%D7%A1%D7%A2%D7%99%D7%A3_112 חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי, התשע"ח-2018]- סעיף 112
 +
*[https://he.wikisource.org/wiki/%D7%AA%D7%A7%D7%A0%D7%95%D7%AA_%D7%97%D7%93%D7%9C%D7%95%D7%AA_%D7%A4%D7%99%D7%A8%D7%A2%D7%95%D7%9F_%D7%95%D7%A9%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%9D_%D7%9B%D7%9C%D7%9B%D7%9C%D7%99#%D7%A1%D7%A2%D7%99%D7%A3_80 תקנות חדלות פירעון ושיקום כלכלי, התשע"ט-2019]-סעיף 80
 
== הרחבות ופרסומים ==
 
== הרחבות ופרסומים ==
 +
*[https://www.gov.il/he/departments/topics/corporate_liquidation חדלות פירעון] באתר הממונה על הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי
 +
*[https://www.gov.il/he/departments/guides/insolvency_iaw הליך חדלות פירעון לחייב שהוא יחיד] באתר הממונה על הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי
  
 
<!--== תודות ==-->
 
<!--== תודות ==-->

גרסה מ־10:04, 17 באוקטובר 2019

הקדמה:

לאחר שנושה הגיש לבית המשפט בקשה לתת לחייב צו לפתיחת הליכי חדלות פירעון, עליו להגיש העתק מהבקשה לממונה על הליכי חדלות פירעון
מייצג של נושה נדרש להגיש את העתק הבקשה באופן מקוון (ממוחשב) בלבד (המידע בדף זה). נושה שאינו מיוצג רשאי להגיש את ההעתק באופן מקוון או באופן ידני
דף זה מתייחס להליכים שנפתחו אחרי 15.09.2019. הליכים שנפתחו לפני 15.09.2019, ימשיכו להתנהל לפי פקודת פשיטת הרגל. למידע נוסף ראו פשיטת רגל וחדלות פירעון
למידע נוסף ראו הגשת העתק בקשת נושה למתן צו פתיחת הליכי חדלות פירעון באתר הממונה על הליכי חדלות פירעון


לאחר שנושה הגיש לבית המשפט בקשה למתן צו לפתיחת הליכי חדלות פירעון לחייב, עליו להגיש העתק מבקשה זו לממונה על הליכי חדלות פירעון.

שימו לב
  • דף זה מתייחס להגשת העתק מהבקשה באופן מקוון (ממוחשב) על-ידי מייצג של נושה או על ידי נושה שאינו מיוצג.
  • נושה שאינו מיוצג, רשאי להגיש העתק מהבקשה גם באופן ידני.

אוכלוסיית יעד ותנאים מקדימים

  • כל נושה שהגיש לבית המשפט בקשה למתן צו לפתיחת הליכי חדלות פירעון לחייב (וניתן מספר תיק בית משפט).

למי ואיך פונים

שלבי ההליך

חשוב לדעת

  • הגשת העתק מהבקשה לא כרוכה בתשלום.
  • הממונה על הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי מפעיל מוקד שירות ותמיכה בטלפון 5067*, בימים א'- ה' בשעות 8:00-16:00.


חקיקה ונהלים

הרחבות ופרסומים