שורה 2: שורה 2:
 
{{תקציר |תוכן=
 
{{תקציר |תוכן=
 
{{דגשים
 
{{דגשים
| מידע  = '''לאחר''' שנושה הגיש לבית המשפט בקשה לתת לחייב צו לפתיחת הליכי חדלות פירעון, עליו להגיש '''העתק מהבקשה''' [[לממונה על הליכי חדלות פירעון]]  
+
| מידע  = '''מיד לאחר''' שנושה הגיש לבית המשפט בקשה לתת לחייב צו לפתיחת הליכי חדלות פירעון, עליו להגיש '''העתק מהבקשה''' [[לממונה על הליכי חדלות פירעון]]  
 
| מידע2 = <!-- דוגמה: אסור לעשות -->
 
| מידע2 = <!-- דוגמה: אסור לעשות -->
 
|חשוב ='''מייצג''' של נושה נדרש להגיש את העתק הבקשה באופן מקוון (ממוחשב) בלבד (המידע בדף זה). נושה '''שאינו מיוצג''' רשאי להגיש את ההעתק באופן מקוון או [[באופן ידני]]  
 
|חשוב ='''מייצג''' של נושה נדרש להגיש את העתק הבקשה באופן מקוון (ממוחשב) בלבד (המידע בדף זה). נושה '''שאינו מיוצג''' רשאי להגיש את ההעתק באופן מקוון או [[באופן ידני]]  
שורה 20: שורה 20:
 
}}
 
}}
 
{{עצם העניין/סיום}}
 
{{עצם העניין/סיום}}
לאחר שנושה הגיש לבית המשפט בקשה למתן צו לפתיחת הליכי חדלות פירעון לחייב, עליו להגיש '''העתק''' מבקשה זו לממונה על הליכי חדלות פירעון.  
+
מיד לאחר שנושה הגיש לבית המשפט בקשה למתן צו לפתיחת הליכי חדלות פירעון לחייב, עליו להגיש '''העתק''' מבקשה זו לממונה על הליכי חדלות פירעון.  
 
{{שימו לב|*דף זה מתייחס להגשת העתק מהבקשה באופן מקוון (ממוחשב) על-ידי '''מייצג של נושה''' או על ידי נושה שאינו מיוצג. <BR>  
 
{{שימו לב|*דף זה מתייחס להגשת העתק מהבקשה באופן מקוון (ממוחשב) על-ידי '''מייצג של נושה''' או על ידי נושה שאינו מיוצג. <BR>  
 
*'''נושה שאינו מיוצג''', רשאי להגיש העתק מהבקשה גם [[באופן ידני]].}}
 
*'''נושה שאינו מיוצג''', רשאי להגיש העתק מהבקשה גם [[באופן ידני]].}}
 
+
{{הערת עריכה|הערה= השתמשתי במונח "מיד לאחר" ולא "בסמוך לאחר" כי זה מופשט מדי|חתימה=[[משתמש:נואל גולדנברג|נואֶל גולדנברג]] ([[שיחת משתמש:נואל גולדנברג|שיחה]]) 11:05, 17 באוקטובר 2019 (IDT)}}
 
==אוכלוסיית יעד ותנאים מקדימים==
 
==אוכלוסיית יעד ותנאים מקדימים==
 
*כל נושה שהגיש לבית המשפט [[בקשה למתן צו לפתיחת הליכי חדלות פירעון]] לחייב (וניתן מספר תיק בית משפט).
 
*כל נושה שהגיש לבית המשפט [[בקשה למתן צו לפתיחת הליכי חדלות פירעון]] לחייב (וניתן מספר תיק בית משפט).

גרסה מ־10:06, 17 באוקטובר 2019

הקדמה:

מיד לאחר שנושה הגיש לבית המשפט בקשה לתת לחייב צו לפתיחת הליכי חדלות פירעון, עליו להגיש העתק מהבקשה לממונה על הליכי חדלות פירעון
מייצג של נושה נדרש להגיש את העתק הבקשה באופן מקוון (ממוחשב) בלבד (המידע בדף זה). נושה שאינו מיוצג רשאי להגיש את ההעתק באופן מקוון או באופן ידני
דף זה מתייחס להליכים שנפתחו אחרי 15.09.2019. הליכים שנפתחו לפני 15.09.2019, ימשיכו להתנהל לפי פקודת פשיטת הרגל. למידע נוסף ראו פשיטת רגל וחדלות פירעון
למידע נוסף ראו הגשת העתק בקשת נושה למתן צו פתיחת הליכי חדלות פירעון באתר הממונה על הליכי חדלות פירעון


מיד לאחר שנושה הגיש לבית המשפט בקשה למתן צו לפתיחת הליכי חדלות פירעון לחייב, עליו להגיש העתק מבקשה זו לממונה על הליכי חדלות פירעון.

שימו לב
  • דף זה מתייחס להגשת העתק מהבקשה באופן מקוון (ממוחשב) על-ידי מייצג של נושה או על ידי נושה שאינו מיוצג.
  • נושה שאינו מיוצג, רשאי להגיש העתק מהבקשה גם באופן ידני.
הערת עריכה
השתמשתי במונח "מיד לאחר" ולא "בסמוך לאחר" כי זה מופשט מדי
הערה מאת נואֶל גולדנברג (שיחה) 11:05, 17 באוקטובר 2019 (IDT)

אוכלוסיית יעד ותנאים מקדימים

  • כל נושה שהגיש לבית המשפט בקשה למתן צו לפתיחת הליכי חדלות פירעון לחייב (וניתן מספר תיק בית משפט).

למי ואיך פונים

שלבי ההליך

חשוב לדעת

  • הגשת העתק מהבקשה לא כרוכה בתשלום.
  • הממונה על הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי מפעיל מוקד שירות ותמיכה בטלפון 5067*, בימים א'- ה' בשעות 8:00-16:00.


חקיקה ונהלים

הרחבות ופרסומים