שורה 6: שורה 6:
 
|חשוב ='''מייצג''' של נושה נדרש להגיש את העתק הבקשה באופן מקוון (ממוחשב) בלבד (המידע בדף זה). נושה '''שאינו מיוצג''' רשאי להגיש את ההעתק באופן מקוון או [[באופן ידני]]  
 
|חשוב ='''מייצג''' של נושה נדרש להגיש את העתק הבקשה באופן מקוון (ממוחשב) בלבד (המידע בדף זה). נושה '''שאינו מיוצג''' רשאי להגיש את ההעתק באופן מקוון או [[באופן ידני]]  
 
|חשוב2=דף זה מתייחס להליכים שנפתחו אחרי 15.09.2019. הליכים שנפתחו '''לפני''' 15.09.2019, ימשיכו להתנהל לפי פקודת פשיטת הרגל. למידע נוסף ראו [[פשיטת רגל וחדלות פירעון]]
 
|חשוב2=דף זה מתייחס להליכים שנפתחו אחרי 15.09.2019. הליכים שנפתחו '''לפני''' 15.09.2019, ימשיכו להתנהל לפי פקודת פשיטת הרגל. למידע נוסף ראו [[פשיטת רגל וחדלות פירעון]]
| שאלה = <!-- דוגמה: שאלה -->
+
| מידע3 = הגשת העתק הבקשה אינה כרוכה בתשלום
 
| ממשל  = למידע נוסף ראו [https://www.gov.il/he/service/creditor-application הגשת העתק בקשת נושה למתן צו פתיחת הליכי חדלות פירעון] באתר הממונה על הליכי חדלות פירעון
 
| ממשל  = למידע נוסף ראו [https://www.gov.il/he/service/creditor-application הגשת העתק בקשת נושה למתן צו פתיחת הליכי חדלות פירעון] באתר הממונה על הליכי חדלות פירעון
 
}}
 
}}
שורה 20: שורה 20:
 
}}
 
}}
 
{{עצם העניין/סיום}}
 
{{עצם העניין/סיום}}
מיד לאחר שנושה הגיש לבית המשפט בקשה למתן צו לפתיחת הליכי חדלות פירעון לחייב, עליו להגיש '''העתק''' מבקשה זו לממונה על הליכי חדלות פירעון.  
+
מיד לאחר שנושה מגיש לבית המשפט בקשה למתן צו לפתיחת הליכי חדלות פירעון לחייב, עליו להגיש '''העתק''' מבקשה זו לממונה על הליכי חדלות פירעון.  
{{שימו לב|*דף זה מתייחס להגשת העתק מהבקשה באופן מקוון (ממוחשב) על-ידי '''מייצג של נושה''' או על ידי נושה שאינו מיוצג. <BR>
+
*'''מייצג''' של נושה, נדרש להגיש את העתק הבקשה באופן מקוון בלבד (המידע בדף זה). '''נושה שאינו מיוצג''', רשאי להגיש את העתק הבקשה באופן מקוון '''או''' [[באופן ידני]].
*'''נושה שאינו מיוצג''', רשאי להגיש העתק מהבקשה גם [[באופן ידני]].}}
 
 
{{הערת עריכה|הערה= השתמשתי במונח "מיד לאחר" ולא "בסמוך לאחר" כי זה מופשט מדי|חתימה=[[משתמש:נואל גולדנברג|נואֶל גולדנברג]] ([[שיחת משתמש:נואל גולדנברג|שיחה]]) 11:05, 17 באוקטובר 2019 (IDT)}}
 
{{הערת עריכה|הערה= השתמשתי במונח "מיד לאחר" ולא "בסמוך לאחר" כי זה מופשט מדי|חתימה=[[משתמש:נואל גולדנברג|נואֶל גולדנברג]] ([[שיחת משתמש:נואל גולדנברג|שיחה]]) 11:05, 17 באוקטובר 2019 (IDT)}}
 
==אוכלוסיית יעד ותנאים מקדימים==
 
==אוכלוסיית יעד ותנאים מקדימים==
שורה 28: שורה 27:
  
 
==למי ואיך פונים==
 
==למי ואיך פונים==
*
+
*את
  
 
==שלבי ההליך==
 
==שלבי ההליך==

גרסה מ־12:16, 17 באוקטובר 2019

הקדמה:

מיד לאחר שנושה הגיש לבית המשפט בקשה לתת לחייב צו לפתיחת הליכי חדלות פירעון, עליו להגיש העתק מהבקשה לממונה על הליכי חדלות פירעון
מייצג של נושה נדרש להגיש את העתק הבקשה באופן מקוון (ממוחשב) בלבד (המידע בדף זה). נושה שאינו מיוצג רשאי להגיש את ההעתק באופן מקוון או באופן ידני
דף זה מתייחס להליכים שנפתחו אחרי 15.09.2019. הליכים שנפתחו לפני 15.09.2019, ימשיכו להתנהל לפי פקודת פשיטת הרגל. למידע נוסף ראו פשיטת רגל וחדלות פירעון
הגשת העתק הבקשה אינה כרוכה בתשלום
למידע נוסף ראו הגשת העתק בקשת נושה למתן צו פתיחת הליכי חדלות פירעון באתר הממונה על הליכי חדלות פירעון


מיד לאחר שנושה מגיש לבית המשפט בקשה למתן צו לפתיחת הליכי חדלות פירעון לחייב, עליו להגיש העתק מבקשה זו לממונה על הליכי חדלות פירעון.

  • מייצג של נושה, נדרש להגיש את העתק הבקשה באופן מקוון בלבד (המידע בדף זה). נושה שאינו מיוצג, רשאי להגיש את העתק הבקשה באופן מקוון או באופן ידני.
הערת עריכה
השתמשתי במונח "מיד לאחר" ולא "בסמוך לאחר" כי זה מופשט מדי
הערה מאת נואֶל גולדנברג (שיחה) 11:05, 17 באוקטובר 2019 (IDT)

אוכלוסיית יעד ותנאים מקדימים

  • כל נושה שהגיש לבית המשפט בקשה למתן צו לפתיחת הליכי חדלות פירעון לחייב (וניתן מספר תיק בית משפט).

למי ואיך פונים

  • את

שלבי ההליך

חשוב לדעת

  • הגשת העתק מהבקשה לא כרוכה בתשלום.
  • הממונה על הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי מפעיל מוקד שירות ותמיכה בטלפון 5067*, בימים א'- ה' בשעות 8:00-16:00.


חקיקה ונהלים

הרחבות ופרסומים