שורה 1: שורה 1:
 
{{עצם העניין}}{{סוג ערך|פורטל}}
 
{{עצם העניין}}{{סוג ערך|פורטל}}
{{תקציר |כותרת=הפורטל מרכז מידע בנוגע לתקופת מבצע "שם מקורי" בינואר 2019. |תוכן=
+
{{תקציר |כותרת=הפורטל מרכז מידע בנוגע לתקופת מבצע "מגן צפוני" בינואר 2019. |תוכן=
תקופת מבצע _____'' נגעה והשפיעה על אוכלוסיה נרחבת. חלקה מצא את עצמו, לראשונה מזה שנים, נחשף לשאלות של מצב חירום, פגיעות חרדה וכו'.
+
תקופת מבצע "מגן צפוני" נוגעת ומשפיעה על אוכלוסיה נרחבת. חלקה מצא את עצמו, לראשונה מזה שנים, נחשף לשאלות של מצב חירום, פגיעות חרדה וכו'.<br />
+
ריכזנו את כל המידע שנדרש להתמודדות עם המצב בפורטל אחד - מידע ששירת את העובדים והמעסיקים, את אוכלוסיית המילואימניקים ובני משפחותיהם ואת מי שנפגעו: בגוף, בנפש וברכוש בתקופת המבצע.<br />
לראשונה, ריכז "כל-זכות" את כל המידע שנדרש להתמודדות עם המצב בפורטל אחד - מידע ששירת את העובדים והמעסיקים, את אוכלוסיית המילואימניקים ובני משפחותיהם ואת מי שנפגעו: בגוף, בנפש וברכוש בתקופת המבצע.<br />
 
 
את המידע הכללי המתעדכן באופן שוטף ניתן למצוא בפורטל [[מצב חירום]].
 
את המידע הכללי המתעדכן באופן שוטף ניתן למצוא בפורטל [[מצב חירום]].
 
}}
 
}}
שורה 12: שורה 11:
 
{{עצם העניין/סיום}}
 
{{עצם העניין/סיום}}
 
{{פורטל/תחילת טבלת זכויות}}
 
{{פורטל/תחילת טבלת זכויות}}
{{פורטל/תיבת זכויות|כותרת=עובדים}}
+
{{פורטל/תיבת זכויות|כותרת=תעסוקה}}
* [[שאלות ותשובות לעובדים במצב חירום (עמוד ענן)|שאלות ותשובות לעובדים]]
 
 
* [[איסור פיטורי עובד שנעדר מעבודתו בשל מצב ביטחוני]]
 
* [[איסור פיטורי עובד שנעדר מעבודתו בשל מצב ביטחוני]]
 
* [[איסור פיטורי עובד במהלך או בתום שירות מילואים]]
 
* [[איסור פיטורי עובד במהלך או בתום שירות מילואים]]
* [[הקלות במסים לחיילי מילואים במבצע עמוד ענן]]
 
* [http://www.tamas.gov.il/NR/exeres/85634D42-0CBF-477D-8795-4114523C8B6D.htm הנחיות משרד התמ"ת]
 
* עמוד ענן במשרד התמ"ת: [http://www.moital.gov.il/NR/exeres/84E860A8-A2DD-4EDD-98F0-5E87E2770D2F.htm מידע לגבי עסקים קטנים ובינוניים, עובדים, מעונות יום ועוד] מוקד פניות: 1800-201-180 '''[[קישור לא רלוונטי]]'''
 
 
{{פורטל/תיבת זכויות/סיום}}
 
 
{{פורטל/תיבת זכויות|כותרת=חברות ועצמאים}}
 
* [http://taxes.gov.il/RealEstateTaxation/Documents/HoraotBitsua/horm08-2012pizuim.pdf '''פיצויים לעסקים שניזוקו בעמוד ענן'''] - קרן פיצויים של רשות המיסים בישראל (הוראת ביצוע מיסוי מקרקעין 8/2012 מיום 01.01.2013)
 
* [[שאלות ותשובות למעסיקים ולעובדים עצמאים במצב חירום (עמוד ענן)|שאלות ותשובות למעסיקים ולעצמאים]]
 
* עמוד ענן במשרד התמ"ת: [http://www.moital.gov.il/NR/exeres/84E860A8-A2DD-4EDD-98F0-5E87E2770D2F.htm מידע לגבי עסקים קטנים ובינוניים, עובדים, מעונות יום ועוד] מוקד פניות: 1800-201-180
 
  
 
{{פורטל/תיבת זכויות/סיום}}
 
{{פורטל/תיבת זכויות/סיום}}
  
 
{{פורטל/תיבת זכויות|כותרת=מילואים}}
 
{{פורטל/תיבת זכויות|כותרת=מילואים}}
* [[הקלות במסים לחיילי מילואים במבצע עמוד ענן]]
 
 
* [http://www.aka.idf.il/sip_storage/files/3/70313.pdf מידעון שחרור לחייל המילואים]
 
* [http://www.aka.idf.il/sip_storage/files/3/70313.pdf מידעון שחרור לחייל המילואים]
 
* [[איסור פיטורי עובד במהלך או בתום שירות מילואים]]
 
* [[איסור פיטורי עובד במהלך או בתום שירות מילואים]]
שורה 41: שורה 28:
  
 
{{פורטל/תיבת זכויות|כותרת=נזק לרכוש}}
 
{{פורטל/תיבת זכויות|כותרת=נזק לרכוש}}
* [[שאלות ותשובות לאזרחים שרכושם נפגע בפעולות איבה (עמוד ענן)|שאלות ותשובות לאזרחים שרכושם נפגע]]
+
* [[שאלות ותשובות לאזרחים שרכושם נפגע בפעולות איבה]]
  
 
{{פורטל/תיבת זכויות/סיום}}
 
{{פורטל/תיבת זכויות/סיום}}
שורה 48: שורה 35:
 
* [[מרכז חוסן קהילתי]]
 
* [[מרכז חוסן קהילתי]]
 
* קו הסיוע הטלפוני של '''[[נט"ל]]''' בטלפון '''1-800-363-363'''
 
* קו הסיוע הטלפוני של '''[[נט"ל]]''' בטלפון '''1-800-363-363'''
* [http://www.traumaweb.org/?lang=he סיוע טלפוני על-ידי המרכז הישראלי לטיפול בפסיכוטראומה] (בין השעות 20:00-08:00)
 
  
 
{{פורטל/תיבת זכויות/סיום}}
 
{{פורטל/תיבת זכויות/סיום}}
שורה 54: שורה 40:
 
{{פורטל/תיבת זכויות|כותרת=מוקדי סיוע}}
 
{{פורטל/תיבת זכויות|כותרת=מוקדי סיוע}}
 
* מרכז מידע בנושא חירום לציבור '''העולים החדשים והתושבים החוזרים''' של המשרד לקליטת העלייה זמין כל היממה בטלפון: 1212-39-39-39.
 
* מרכז מידע בנושא חירום לציבור '''העולים החדשים והתושבים החוזרים''' של המשרד לקליטת העלייה זמין כל היממה בטלפון: 1212-39-39-39.
* [[מוקד סיוע טלפוני של האגף לסיוע משפטי במשרד המשפטים (עמוד ענן)|מוקד סיוע טלפוני של האגף לסיוע משפטי במשרד המשפטים]]
+
* '''מוקד 8840* של המשרד לשוויון חברתי (המשרד לאזרחים ותיקים)'''
* '''מוקד 8840* של המשרד לשוויון חברתי (המשרד לאזרחים ותיקים)''' פתוח לפניות וגם מזמין לפנות למוקד כל אזרח ותיק המעוניין בסיוע ובאירוח אצל משפחות מחוץ לאזור הדרום והמרכז
 
* [http://www.tamas.gov.il/NR/exeres/49710797-68B1-4838-958D-A27562FF7129.htm מוקד '''משרד התמ"ת''' לפניות בשעת חירום] 1800-201-180
 
 
 
{{פורטל/תיבת זכויות/סיום}}
 
 
 
{{פורטל/תיבת זכויות|כותרת=מידע אזורי}}
 
* [http://www.oref.org.il/International/670-he/PAKAR.aspx מפת אזורי הצפירה וזמן הכניסה למיגון באתר פיקוד העורף]
 
* [http://www.ofaqim.co.il/externals.asp?catid=1&ArtId=143 הנחיות בשעת חירום - אופקים]
 
* [http://www.ashdod.muni.il/ResidentService/bitahon/Pages/mazavherum.aspx אתר עיריית אשדוד]
 
* [http://www.eshkol.info/1669-he/Eschol.aspx הנחיות ועדכונים - מ.א. אשכול]
 
* [http://www.hof-ashkelon.org.il אתר מ.א. חוף אשקלון]
 
* [http://www.yavnecity.co.il חדשות ועדכונים - יבנה]
 
* [http://www.merchavim.org.il/he-Melch-Oferet-Index.aspx אתר מ.א. מרחבים]
 
* [http://www.netivot.muni.il/TextPage.aspx?ID=32 מוקד 106 - נתיבות]
 
* [http://www.sdotnegev.org.il אתר מ.א. שדות נגב]
 
* [http://www.sng.org.il אתר מ.א. שער הנגב]
 
* [http://www.shaffir.org.il אתר מ.א. שפיר]
 
  
 
{{פורטל/תיבת זכויות/סיום}}
 
{{פורטל/תיבת זכויות/סיום}}
שורה 119: שורה 88:
 
* [[חוק הגנה על עובדים בשעת חירום]]
 
* [[חוק הגנה על עובדים בשעת חירום]]
  
==הרחבות ופרסומים==
+
<!--==הרחבות ופרסומים==
* [http://www.yedid.org.il/?id=4867 מדריך זכויות ליום שאחרי המבצע] באתר עמותת ידיד.
+
-->
* [http://www.moia.gov.il/Publications/hostilities_he.pdf חוברת נפגעי פעולות איבה] של המשרד לקליטת העלייה.
 
 
 
 
==Metadata==
 
==Metadata==
 
<!-- יש לכתוב תגיות כאן בתחתית -->
 
<!-- יש לכתוב תגיות כאן בתחתית -->
 
[[קטגוריה:פורטלים]]
 
[[קטגוריה:פורטלים]]
 
[[קטגוריה:מצב חירום]]
 
[[קטגוריה:מצב חירום]]
[[קטגוריה:עמוד ענן]]
 
 
[[ar:حقوق في حالات الطوارئ]]
 
[[en:Operation Pillar of Defense - Emergency Portal]]
 

גרסה מ־13:58, 4 בדצמבר 2018

הפורטל מרכז מידע בנוגע לתקופת מבצע "מגן צפוני" בינואר 2019.

תקופת מבצע "מגן צפוני" נוגעת ומשפיעה על אוכלוסיה נרחבת. חלקה מצא את עצמו, לראשונה מזה שנים, נחשף לשאלות של מצב חירום, פגיעות חרדה וכו'.
ריכזנו את כל המידע שנדרש להתמודדות עם המצב בפורטל אחד - מידע ששירת את העובדים והמעסיקים, את אוכלוסיית המילואימניקים ובני משפחותיהם ואת מי שנפגעו: בגוף, בנפש וברכוש בתקופת המבצע.
את המידע הכללי המתעדכן באופן שוטף ניתן למצוא בפורטל מצב חירום.

נפגעי הלם וחרדה

מוקדי סיוע

  • מרכז מידע בנושא חירום לציבור העולים החדשים והתושבים החוזרים של המשרד לקליטת העלייה זמין כל היממה בטלפון: 1212-39-39-39.
  • מוקד 8840* של המשרד לשוויון חברתי (המשרד לאזרחים ותיקים)

המוסד לביטוח לאומי

  • המוסד לביטוח לאומי - רשימת סניפים ומוקדים טלפוניים.
  • נפגעי פעולות איבה המטופלים על-ידי אגף השיקום וזקוקים לסיוע מוזמנים לפנות למחלקות השיקום באזור מגוריהם או בטלפון 02-6709743 בין השעות 15:00-09:00.

ארגוני סיוע

גורמי ממשל


חקיקה ונהלים