מ (טיפול בהטמעת כותרת שכוללת שתופסת בטעות גם את תבנית "הצגת מוקדי שירות")
 
(3 גרסאות ביניים של 2 משתמשים אינן מוצגות)
שורה 29: שורה 29:
 
{{פורטל/תיבת זכויות|כותרת=נזק לרכוש}}
 
{{פורטל/תיבת זכויות|כותרת=נזק לרכוש}}
 
* [[שאלות ותשובות לאזרחים שרכושם נפגע בפעולות איבה]]
 
* [[שאלות ותשובות לאזרחים שרכושם נפגע בפעולות איבה]]
 
{{פורטל/תיבת זכויות/סיום}}
 
 
{{פורטל/תיבת זכויות|כותרת=נפגעי הלם וחרדה}}
 
* [[מרכז חוסן קהילתי]]
 
* קו הסיוע הטלפוני של '''[[נט"ל]]''' בטלפון '''1-800-363-363'''
 
  
 
{{פורטל/תיבת זכויות/סיום}}
 
{{פורטל/תיבת זכויות/סיום}}
  
 
{{פורטל/תיבת זכויות|כותרת=מוקדי סיוע}}
 
{{פורטל/תיבת זכויות|כותרת=מוקדי סיוע}}
* מרכז מידע בנושא חירום לציבור '''העולים החדשים והתושבים החוזרים''' של המשרד לקליטת העלייה זמין כל היממה בטלפון: 1212-39-39-39.
+
* '''קו הסיוע של [[נט"ל]] 1-800-363-363 לנפגעי הלם וחרדה'''
 
* '''מוקד 8840* של המשרד לשוויון חברתי (המשרד לאזרחים ותיקים)'''
 
* '''מוקד 8840* של המשרד לשוויון חברתי (המשרד לאזרחים ותיקים)'''
  
שורה 46: שורה 40:
 
{{פורטל/תיבת זכויות|כותרת=אוכלוסיות שונות}}
 
{{פורטל/תיבת זכויות|כותרת=אוכלוסיות שונות}}
 
* [[זימונית (ביפר) לחירשים וכבדי שמיעה]]
 
* [[זימונית (ביפר) לחירשים וכבדי שמיעה]]
* [http://www.moia.gov.il/Hebrew/Pages/EmergencyInfo.aspx מרכז מידע לעולים ותושבים חוזרים במצב חירום של המשרד לקליטת העלייה] (הנחיות פיקוד העורף בשפות שונות)
+
* [http://www.oref.org.il/11120-he/Pakar.aspx הנחיות להיערכות למצבי חירום עבור אנשים עם מוגבלות] באתר פיקוד העורף  
* [http://www.oref.org.il/10660-he/Pakar.aspx?ljhfjg מידע לבעלי צרכים יחודיים באתר פיקוד העורף]  
+
* [https://www.youtube.com/watch?v=onOCT02W-hM&t=1s סרטון יוטיוב - הנחיות פיקוד העורף לבעלי מוגבלויות]
* [http://www.trtr.co.il/services.php הדרכה קולית של הנחיות פיקוד העורף לעיוורים] באתר הספריה המרכזית לעיוורים, כבדי ראייה ומוגבלים.
+
* [http://www.oref.org.il/Sip_Storage/FILES/2/3662.pdf איך אני והאנשים בבית מתכוננים למצב של ירי טילים?] מידע בפישוט לשוני (שפה פשוטה) באתר פיקוד העורף  
* אלו"ט: [http://www.alut.org.il//download/files/preparation_emergency_situation_8860.pdf עצות להורים כיצד להתמודד בשעת חירום]  
+
* [http://www.oref.org.il/11200-he/Pakar.aspx התמודדות עם ילדים בזמן האזעקה] באתר פיקוד העורף
  
 
{{פורטל/תיבת זכויות/סיום}}
 
{{פורטל/תיבת זכויות/סיום}}
  
 
{{פורטל/תיבת זכויות|כותרת=המוסד לביטוח לאומי}}
 
{{פורטל/תיבת זכויות|כותרת=המוסד לביטוח לאומי}}
* [[המוסד לביטוח לאומי]] - רשימת סניפים ומוקדים טלפוניים.
+
* [https://www.btl.gov.il/snifim/Pages/default.aspx רשימת סניפים ומוקדים טלפוניים]
 
* נפגעי פעולות איבה המטופלים על-ידי אגף השיקום וזקוקים לסיוע מוזמנים לפנות למחלקות השיקום באזור מגוריהם או בטלפון 02-6709743 בין השעות 15:00-09:00.
 
* נפגעי פעולות איבה המטופלים על-ידי אגף השיקום וזקוקים לסיוע מוזמנים לפנות למחלקות השיקום באזור מגוריהם או בטלפון 02-6709743 בין השעות 15:00-09:00.
  
שורה 60: שורה 54:
  
 
{{פורטל/סיום טבלת זכויות}}
 
{{פורטל/סיום טבלת זכויות}}
 +
 +
<noinclude>{{הצגת מוקדי שירות|רשימה=}}</noinclude>
  
 
==ארגוני סיוע==
 
==ארגוני סיוע==
 
* [[נט"ל]] - נפגעי טראומה על רקע לאומי
 
* [[נט"ל]] - נפגעי טראומה על רקע לאומי
 
* [[ער"ן - עזרה ראשונה נפשית בטלפון]]
 
* [[ער"ן - עזרה ראשונה נפשית בטלפון]]
* [http://www.yadbeyad.org.il/אוזן_קשבת/ אוזן קשבת] - מוקד תמיכה נפשית של [[אגודת יד ביד]]
 
* [http://benafshenu.jerusalem.muni.il/ בנפשנו- מוקד למתמודדי נפש ומשפחותיהם] - פרוייקט של [http://www.shekel.org.il/ עמותת שק"ל - שירותים קהילתיים לאנשים עם צרכים מיוחדים]
 
 
* [[ארגון נפגעי פעולות איבה]]
 
* [[ארגון נפגעי פעולות איבה]]
 
* [[סלע - מרכז סיוע לעולה במשבר]]
 
* [[סלע - מרכז סיוע לעולה במשבר]]
שורה 81: שורה 75:
 
* [[רשות המסים]]
 
* [[רשות המסים]]
  
<!--
+
<!--== פסקי דין ==-->
== פסקי דין ==
 
-->
 
  
 
== חקיקה ונהלים ==
 
== חקיקה ונהלים ==
 
* [[חוק הגנה על עובדים בשעת חירום]]
 
* [[חוק הגנה על עובדים בשעת חירום]]
  
<!--==הרחבות ופרסומים==
+
==הרחבות ופרסומים==
-->
+
* [http://www.oref.org.il/11093-he/Pakar.aspx מפת אזורי הצפירה וזמן הכניסה למיגון] באתר פיקוד העורף
 +
* [http://www.oref.org.il/10631-he/Pakar.aspx הנחיות להתנהגות בעת הישמע אזעקה] באתר פיקוד העורף
 +
 
 
==Metadata==
 
==Metadata==
 
<!-- יש לכתוב תגיות כאן בתחתית -->
 
<!-- יש לכתוב תגיות כאן בתחתית -->
 
[[קטגוריה:פורטלים]]
 
[[קטגוריה:פורטלים]]
 
[[קטגוריה:מצב חירום]]
 
[[קטגוריה:מצב חירום]]

גרסה אחרונה מ־06:51, 20 בפברואר 2019

הפורטל מרכז מידע בנוגע לתקופת מבצע "מגן צפוני" בינואר 2019.

תקופת מבצע "מגן צפוני" נוגעת ומשפיעה על אוכלוסיה נרחבת. חלקה מצא את עצמו, לראשונה מזה שנים, נחשף לשאלות של מצב חירום, פגיעות חרדה וכו'.
ריכזנו את כל המידע שנדרש להתמודדות עם המצב בפורטל אחד - מידע ששירת את העובדים והמעסיקים, את אוכלוסיית המילואימניקים ובני משפחותיהם ואת מי שנפגעו: בגוף, בנפש וברכוש בתקופת המבצע.
את המידע הכללי המתעדכן באופן שוטף ניתן למצוא בפורטל מצב חירום.

מוקדי סיוע

  • קו הסיוע של נט"ל 1-800-363-363 לנפגעי הלם וחרדה
  • מוקד 8840* של המשרד לשוויון חברתי (המשרד לאזרחים ותיקים)

המוסד לביטוח לאומי

  • רשימת סניפים ומוקדים טלפוניים
  • נפגעי פעולות איבה המטופלים על-ידי אגף השיקום וזקוקים לסיוע מוזמנים לפנות למחלקות השיקום באזור מגוריהם או בטלפון 02-6709743 בין השעות 15:00-09:00.

ארגוני סיוע

גורמי ממשל


חקיקה ונהלים

הרחבות ופרסומים