מ (עדכון עיצוב - הזזת תיבת מידע)
מ (הסרת תבניות עיצוב ישנות)
שורה 7: שורה 7:
 
   
 
   
 
מנגד, לגבי מאגר הכתובות הקיים, נקבע כי במקרה של פער בין הכתובת הרשומה במשרד הפנים לבין הכתובת שעליה הצהיר האדם ברשות זו או אחרת – יש לראות במכתבים שנשלחים לכתובות השונות כמי שמתקיים בהם התנאי שהוכח שהגיעו ליעדם.
 
מנגד, לגבי מאגר הכתובות הקיים, נקבע כי במקרה של פער בין הכתובת הרשומה במשרד הפנים לבין הכתובת שעליה הצהיר האדם ברשות זו או אחרת – יש לראות במכתבים שנשלחים לכתובות השונות כמי שמתקיים בהם התנאי שהוכח שהגיעו ליעדם.
 
{{חוק/סיום הקדמה}}
 
 
<!--
 
<!--
 
{{תקציר/סיום}}
 
{{תקציר/סיום}}
שורה 26: שורה 24:
 
==endarticle==
 
==endarticle==
 
כותרת דמה עבור הטמעת כותרת. לא לגעת!-->
 
כותרת דמה עבור הטמעת כותרת. לא לגעת!-->
{{חוק/סיום טור ימני}}
 
 
{{חוק/תחילת טור שמאלי}}
 
 
{{חוק/סיום טור שמאלי}}
 
 
 
 
<!-- יש לכתוב תגיות כאן בתחתית -->
 
<!-- יש לכתוב תגיות כאן בתחתית -->
 
{{חוק/תיקון מיון}}
 
{{חוק/תיקון מיון}}

גרסה מ־00:35, 2 באפריל 2014

הקדמה:

ב-1.1.2006 נכנס לתוקף חוק עדכון כתובת, הקובע כי אם אחת הרשויות שולחת מכתב בדואר לאדם אל כתובת השונה מזו שאותה עדכן במשרד הפנים, לאחר 50 יום או יותר מיום עדכון הכתובת, יחשב הדבר כי הדואר לא הגיע ליעדו אלא אם הוכח אחרת.

לשם כך נקבע כי שינוי כתובת של אדם, בניגוד לכתובת הרשומה במשרד הפנים, יעשה אך ורק על סמך בקשה בכתב של האדם המבקש לשנות את כתובתו ו/או על-ידי מייצגו.

מנגד, לגבי מאגר הכתובות הקיים, נקבע כי במקרה של פער בין הכתובת הרשומה במשרד הפנים לבין הכתובת שעליה הצהיר האדם ברשות זו או אחרת – יש לראות במכתבים שנשלחים לכתובות השונות כמי שמתקיים בהם התנאי שהוכח שהגיעו ליעדם.

פרטי החוק

שם החוק:
חוק עדכון כתובת, תשס"ה 2005

עדכונים לחוק

נושאים וזכויות

חוקים ותקנות קשורים

פסקי דין

==מקורות והרחבות== -->