(ידיעה בחדשות על הארכת יום הלימודים)
מ (הסרת הערות/הנחיות מיותרות)
שורה 1: שורה 1:
 
{{זכות/תחילת טור ימני}}
 
{{זכות/תחילת טור ימני}}
 
{{דגשים  
 
{{דגשים  
| מידע  = <!-- תבנית זו מיועדת להכנסת דגשים עיקריים בנוגע לזכות.-->משרד הרווחה מפעיל מסגרות אחרי שעות הלימודים עבור תלמידים הגרים בבית הוריהם ולומדים בחינוך המיוחד
+
| מידע  =  
 +
משרד הרווחה מפעיל מסגרות אחרי שעות הלימודים עבור תלמידים הגרים בבית הוריהם ולומדים בחינוך המיוחד
 
| איסור = <!-- דוגמה: אסור לעשות -->
 
| איסור = <!-- דוגמה: אסור לעשות -->
 
| חשוב  = <!-- דוגמה: חשוב לדעת -->
 
| חשוב  = <!-- דוגמה: חשוב לדעת -->
שורה 9: שורה 10:
 
}}<!-- פרמטרים סטנדרטיים: מידע/איסור/חשוב/פיצוי/שאלה/ממשל. ראו [[תבנית:דגשים]] למידע על אפשרויות הפרמטרים בתבנית -->
 
}}<!-- פרמטרים סטנדרטיים: מידע/איסור/חשוב/פיצוי/שאלה/ממשל. ראו [[תבנית:דגשים]] למידע על אפשרויות הפרמטרים בתבנית -->
  
{{זכות/סיום הקדמה}} <!-- תבנית זו דואגת לכך שהכותרת הבאה בתור תתחיל רק מתחת לתוכן העניינים -->
+
{{זכות/סיום הקדמה}}  
 
*'''יום שהות ארוך''' הוא "מועדונית" הפועלת בשעות אחר הצהרים עבור תלמידים הלומדים [[חינוך מיוחד|בחינוך המיוחד]] אשר גרים בבית הוריהם. מסגרת זו נועדה לסייע לשאר בני המשפחה לנהל אורח חיים תקין ככל האפשר.  
 
*'''יום שהות ארוך''' הוא "מועדונית" הפועלת בשעות אחר הצהרים עבור תלמידים הלומדים [[חינוך מיוחד|בחינוך המיוחד]] אשר גרים בבית הוריהם. מסגרת זו נועדה לסייע לשאר בני המשפחה לנהל אורח חיים תקין ככל האפשר.  
 
*המסגרת פועלת באמצעות הרשויות המקומיות, עם סיום יום הלימודים של משרד החינוך, ומתקיימות בה פעילויות חינוכיות, שיקומיות וחברתיות ופעילויות העשרה.
 
*המסגרת פועלת באמצעות הרשויות המקומיות, עם סיום יום הלימודים של משרד החינוך, ומתקיימות בה פעילויות חינוכיות, שיקומיות וחברתיות ופעילויות העשרה.
שורה 63: שורה 64:
 
| 2 =  
 
| 2 =  
 
| 3 =  
 
| 3 =  
}}<!-- רשימת טפסים למימוש הזכות. כל פרמטר מופיע בשורה משלו, כתבליט (בולט). התיבה לא תוצג אם הפרמטרים יישארו ריקים -->
+
}}{{זכות/סיום טור שמאלי}}
 
 
{{זכות/סיום טור שמאלי}}
 
  
  

גרסה מ־18:11, 1 באפריל 2014

תבנית:זכות/תחילת טור ימני

משרד הרווחה מפעיל מסגרות אחרי שעות הלימודים עבור תלמידים הגרים בבית הוריהם ולומדים בחינוך המיוחד

תבנית:זכות/סיום הקדמה

  • יום שהות ארוך הוא "מועדונית" הפועלת בשעות אחר הצהרים עבור תלמידים הלומדים בחינוך המיוחד אשר גרים בבית הוריהם. מסגרת זו נועדה לסייע לשאר בני המשפחה לנהל אורח חיים תקין ככל האפשר.
  • המסגרת פועלת באמצעות הרשויות המקומיות, עם סיום יום הלימודים של משרד החינוך, ומתקיימות בה פעילויות חינוכיות, שיקומיות וחברתיות ופעילויות העשרה.
  • ברוב המקרים השירותים ניתנים במתחם בית הספר ובחלקם הילדים מגיעים לאחר שעות הלימודים למבנה אחר המותאם לפעילות.
  • המסגרת פועלת חמישה ימים בשבוע, לאורך כל שנת הלימודים של משרד החינוך. החופשות תואמות את החופשות שבמסגרות החינוך המיוחד בהן לומדים הילדים.

מי זכאי?

  • לתלמידים הלומדים בחינוך המיוחד, אשר גרים בבית הוריהם, והם ברמות תפקוד סיעודי, טיפולי או בעיות התנהגות קשות - המסגרות פועלות מהשעה 14:30 עד השעה 18:30.
  • לתלמידים בעלי פיגור שכלי קל ובינוני - המסגרות פועלות מהשעה 14:30 עד השעה 16:00.

תהליך מימוש הזכות

גורמי ממשל

חוקים ותקנות

הרחבות ופרסומים

מקורות

תבנית:זכות/סיום טור ימני

תבנית:זכות/תחילת טור שמאלי

תבנית:זכות/ראו גם

תבנית:זכות/טפסיםתבנית:זכות/סיום טור שמאלי