מ (הגדרת סוג ערך)
מ (הסרת תבניות עיצוב ישנות)
שורה 22: שורה 22:
 
}}
 
}}
 
{{עצם העניין/סיום}}
 
{{עצם העניין/סיום}}
 
 
{{זכות/סיום הקדמה}}
 
 
*'''יום שהות ארוך''' הוא "מועדונית" הפועלת בשעות אחר הצהרים עבור תלמידים הלומדים [[חינוך מיוחד|בחינוך המיוחד]] אשר גרים בבית הוריהם. מסגרת זו נועדה לסייע לשאר בני המשפחה לנהל אורח חיים תקין ככל האפשר.  
 
*'''יום שהות ארוך''' הוא "מועדונית" הפועלת בשעות אחר הצהרים עבור תלמידים הלומדים [[חינוך מיוחד|בחינוך המיוחד]] אשר גרים בבית הוריהם. מסגרת זו נועדה לסייע לשאר בני המשפחה לנהל אורח חיים תקין ככל האפשר.  
 
*המסגרת פועלת באמצעות הרשויות המקומיות, עם סיום יום הלימודים של משרד החינוך, ומתקיימות בה פעילויות חינוכיות, שיקומיות וחברתיות ופעילויות העשרה.
 
*המסגרת פועלת באמצעות הרשויות המקומיות, עם סיום יום הלימודים של משרד החינוך, ומתקיימות בה פעילויות חינוכיות, שיקומיות וחברתיות ופעילויות העשרה.
שורה 61: שורה 58:
 
==endarticle==
 
==endarticle==
 
כותרת דמה עבור הטמעת כותרת. לא לגעת!-->
 
כותרת דמה עבור הטמעת כותרת. לא לגעת!-->
{{זכות/סיום טור ימני}}
 
 
{{זכות/תחילת טור שמאלי}}
 
 
 
{{זכות/חדשות  
 
{{זכות/חדשות  
 
| 1 = 26.08.2013, אתר אקים: [http://www.akim.org.il/yomlimudim-aroch הארכת יום הלימודים עד השעה 14:30 לתלמידים עם מוגבלות שכלית קלה הלומדים בחינוך המיוחד ובשילוב]
 
| 1 = 26.08.2013, אתר אקים: [http://www.akim.org.il/yomlimudim-aroch הארכת יום הלימודים עד השעה 14:30 לתלמידים עם מוגבלות שכלית קלה הלומדים בחינוך המיוחד ובשילוב]
שורה 70: שורה 63:
 
| 3 =  
 
| 3 =  
 
}}<!-- עד 3 ידיעות. כל ידיעה מועברת כפרמטר (ממוספר) נפרד. הפורמט המומלץ הוא תאריך מודגש ולאחריו קישור לידיעה. התיבה לא תוצג אם הפרמטרים יישארו ריקים -->  
 
}}<!-- עד 3 ידיעות. כל ידיעה מועברת כפרמטר (ממוספר) נפרד. הפורמט המומלץ הוא תאריך מודגש ולאחריו קישור לידיעה. התיבה לא תוצג אם הפרמטרים יישארו ריקים -->  
{{זכות/סיום טור שמאלי}}
 
 
 
 
<!-- יש לכתוב תגיות כאן בתחתית -->
 
<!-- יש לכתוב תגיות כאן בתחתית -->
 
[[קטגוריה:זכויות]]
 
[[קטגוריה:זכויות]]

גרסה מ־00:38, 2 באפריל 2014

הקדמה:

משרד הרווחה מפעיל מסגרות אחרי שעות הלימודים עבור תלמידים הגרים בבית הוריהם ולומדים בחינוך המיוחד
{{תקציר/סיום}} אינה בשימוש עוד! ראו את {{תקציר}} להוראות שימוש בה.
  • יום שהות ארוך הוא "מועדונית" הפועלת בשעות אחר הצהרים עבור תלמידים הלומדים בחינוך המיוחד אשר גרים בבית הוריהם. מסגרת זו נועדה לסייע לשאר בני המשפחה לנהל אורח חיים תקין ככל האפשר.
  • המסגרת פועלת באמצעות הרשויות המקומיות, עם סיום יום הלימודים של משרד החינוך, ומתקיימות בה פעילויות חינוכיות, שיקומיות וחברתיות ופעילויות העשרה.
  • ברוב המקרים השירותים ניתנים במתחם בית הספר ובחלקם הילדים מגיעים לאחר שעות הלימודים למבנה אחר המותאם לפעילות.
  • המסגרת פועלת חמישה ימים בשבוע, לאורך כל שנת הלימודים של משרד החינוך. החופשות תואמות את החופשות שבמסגרות החינוך המיוחד בהן לומדים הילדים.

מי זכאי?

  • לתלמידים הלומדים בחינוך המיוחד, אשר גרים בבית הוריהם, והם ברמות תפקוד סיעודי, טיפולי או בעיות התנהגות קשות - המסגרות פועלות מהשעה 14:30 עד השעה 18:30.
  • לתלמידים בעלי פיגור שכלי קל ובינוני - המסגרות פועלות מהשעה 14:30 עד השעה 16:00.

תהליך מימוש הזכות

גורמי ממשל

חוקים ותקנות

הרחבות ופרסומים

מקורות