מ (החלפת טקסט – "== *חוקים ותקנות *==" ב־"== חקיקה ונהלים ==")
מ (בוט: החלפת טקסט אוטומטית (-{{סוג ערך\|(.*?)}}\n{{עצם העניין}} +{{עצם העניין}}{{סוג ערך|\1}}))
שורה 1: שורה 1:
{{סוג ערך|זכות}}
+
{{עצם העניין}}{{סוג ערך|זכות}}
{{עצם העניין}}
 
 
{{תקציר}}
 
{{תקציר}}
 
{{דגשים  
 
{{דגשים  

גרסה מ־02:59, 2 באפריל 2014

הקדמה:

משרד הרווחה מפעיל מסגרות אחרי שעות הלימודים עבור תלמידים הגרים בבית הוריהם ולומדים בחינוך המיוחד
{{תקציר/סיום}} אינה בשימוש עוד! ראו את {{תקציר}} להוראות שימוש בה.
  • יום שהות ארוך הוא "מועדונית" הפועלת בשעות אחר הצהרים עבור תלמידים הלומדים בחינוך המיוחד אשר גרים בבית הוריהם. מסגרת זו נועדה לסייע לשאר בני המשפחה לנהל אורח חיים תקין ככל האפשר.
  • המסגרת פועלת באמצעות הרשויות המקומיות, עם סיום יום הלימודים של משרד החינוך, ומתקיימות בה פעילויות חינוכיות, שיקומיות וחברתיות ופעילויות העשרה.
  • ברוב המקרים השירותים ניתנים במתחם בית הספר ובחלקם הילדים מגיעים לאחר שעות הלימודים למבנה אחר המותאם לפעילות.
  • המסגרת פועלת חמישה ימים בשבוע, לאורך כל שנת הלימודים של משרד החינוך. החופשות תואמות את החופשות שבמסגרות החינוך המיוחד בהן לומדים הילדים.

מי זכאי?

  • לתלמידים הלומדים בחינוך המיוחד, אשר גרים בבית הוריהם, והם ברמות תפקוד סיעודי, טיפולי או בעיות התנהגות קשות - המסגרות פועלות מהשעה 14:30 עד השעה 18:30.
  • לתלמידים בעלי פיגור שכלי קל ובינוני - המסגרות פועלות מהשעה 14:30 עד השעה 16:00.

תהליך מימוש הזכות

גורמי ממשל

חקיקה ונהלים

הרחבות ופרסומים

מקורות