(יצירת דף עם התוכן "{{עצם העניין}}{{סוג ערך|שירות}} {{תקציר |תוכן= {{דגשים | מידע = מוקד טלפוני מספק סיוע ותמיכה נפ...")
 
מ (רבקה ניר העביר את הדף חדש:מוקד משרד העלייה והקליטה לסיוע ותמיכה נפשית לעולים בתקופת משבר הקורונה לשם [[מוקד משרד העלייה והקליטה לסיוע ות...)
(אין הבדלים)

גרסה מ־10:55, 7 בפברואר 2021

הקדמה:

מוקד טלפוני מספק סיוע ותמיכה נפשית לעולים על רקע משבר הקורונה
המוקד פועל בימים א'-ה' משעה 16:00 עד 21:00, בשפות אמהרית, רוסית, אנגלית, צרפתית וספרדית
למידע נוסף ראו באתר משרד העלייה והקליטה


פרטים

זמין בשפות:
אמהרית רוסית אנגלית צרפתית ספרדית
עלות:
חינם
תחום משני:

מוקד טלפוני מספק ייעוץ ותמיכה רגשית לעולים על רקע משבר הקורונה.

  • המוקד פועל באמצעות אנשי מקצוע בשפות אמהרית, רוסית, אנגלית, צרפתית וספרדית.

נותני השירות

אופן קבלת השירות

  • המוקד זמין בימים א'-ה' משעה 16:00 עד 21:00, במספרים הבאים:

עלות השירות

  • השירות ניתן ללא תשלום.