מ (רבקה ניר העביר את הדף חדש:מוקד משרד העלייה והקליטה לסיוע ותמיכה נפשית לעולים בתקופת משבר הקורונה לשם [[מוקד משרד העלייה והקליטה לסיוע ות...)
שורה 29: שורה 29:
 
| שפות =אמהרית רוסית אנגלית צרפתית ספרדית
 
| שפות =אמהרית רוסית אנגלית צרפתית ספרדית
 
| עלות = חינם
 
| עלות = חינם
| תחום = [[סיוע וטיפול נפשי ורגשי]]
+
| תחום = [[עולים]]
| תחום משני =[[עולים]]
+
| תחום משני =[[סיוע וטיפול נפשי ורגשי]]
 
}}
 
}}
 
מוקד טלפוני מספק ייעוץ ותמיכה רגשית לעולים על רקע משבר הקורונה.
 
מוקד טלפוני מספק ייעוץ ותמיכה רגשית לעולים על רקע משבר הקורונה.

גרסה מ־10:57, 7 בפברואר 2021

הקדמה:

מוקד טלפוני מספק סיוע ותמיכה נפשית לעולים על רקע משבר הקורונה
המוקד פועל בימים א'-ה' משעה 16:00 עד 21:00, בשפות אמהרית, רוסית, אנגלית, צרפתית וספרדית
למידע נוסף ראו באתר משרד העלייה והקליטה


פרטים

זמין בשפות:
אמהרית רוסית אנגלית צרפתית ספרדית
עלות:
חינם
תחום ראשי:

מוקד טלפוני מספק ייעוץ ותמיכה רגשית לעולים על רקע משבר הקורונה.

  • המוקד פועל באמצעות אנשי מקצוע בשפות אמהרית, רוסית, אנגלית, צרפתית וספרדית.

נותני השירות

אופן קבלת השירות

  • המוקד זמין בימים א'-ה' משעה 16:00 עד 21:00, במספרים הבאים:

עלות השירות

  • השירות ניתן ללא תשלום.