(עדכון לפי דף מידע ששלחה עו"ס שרה כהן מנהלת שירות הרווחה sarac@moia.gov.il‏)
שורה 33: שורה 33:
 
}}
 
}}
 
מוקד טלפוני מספק ייעוץ ותמיכה רגשית לעולים על רקע משבר הקורונה.
 
מוקד טלפוני מספק ייעוץ ותמיכה רגשית לעולים על רקע משבר הקורונה.
* המוקד פועל באמצעות אנשי מקצוע בשפות אמהרית, רוסית, אנגלית, צרפתית וספרדית.
+
* המוקד פועל בשפות אמהרית, רוסית, אנגלית, צרפתית וספרדית.
 +
* המענה הטיפולי ניתן על-ידי כוננים, אנשי מקצוע מתחומי בריאות הנפש (בעלי תואר שני טיפולי) שהתמחו בתחום ומקבלים ליווי מקצועי.
 +
* הפונים יכולים לקבל מענה תהליכי של עד 5 מפגשים (בתיאום עם הכונן/ת המטפל/ת).
 +
 
 +
== תחומי הפעילות של המוקד ==
 +
* סיוע נפשי מותאם לעולים חדשים החווים מצוקה על רקע תהליכי קליטה ומגפת הקורונה.
 +
* תמיכה וחיזוק החוסן האישי והמשפחתי.
 +
* מתן כלים להתמודדות עם מצבי לחץ ודחק ברמת המשפחה ושיפור יכולת ההתמודדות עם תהליכי קליטה במהלך תקופת משבר הקורונה.
 +
* איתור עולים שנקלעו למצבי דחק ומשבר, מתן מענה ותמיכה ראשוניים ועידוד פנייה להמשך קבלת עזרה מקצועית.
 +
* הפנייה לגורמי טיפול וליווי מקצועי, בהתאם לצורך.
 +
 
 
== נותני השירות ==
 
== נותני השירות ==
 
* [[משרד העלייה והקליטה]] בשיתוף עם [https://www.icspc.org/ מרכז משאבים].
 
* [[משרד העלייה והקליטה]] בשיתוף עם [https://www.icspc.org/ מרכז משאבים].
 +
 +
== אוכלוסיית יעד ותנאי זכאות ==
 +
* עולים מגיל 18 ומעלה (אין התניה או הגבלה בתנאי הזכאות כגון מספר השנים בארץ).
  
 
== אופן קבלת השירות ==  
 
== אופן קבלת השירות ==  
* המוקד זמין בימים א'-ה' משעה 16:00 עד 21:00, במספרים הבאים:
+
* המוקד זמין במספרים הבאים:
** [https://www.facebook.com/MisradHklitaET/posts/249705326748487 አማርኛ] (אמהרית): {{טלפון|04-8258081}}
+
** [https://www.facebook.com/MisradHklitaET/posts/249705326748487 አማርኛ] (אמהרית): {{טלפון|04-8258081}} (בשיתוף [[טנא בריאות]])
 
** [https://www.facebook.com/MisradHaKlitaRU/posts/2940310106251264 Pусский] (רוסית): {{טלפון|04-7702648}}  
 
** [https://www.facebook.com/MisradHaKlitaRU/posts/2940310106251264 Pусский] (רוסית): {{טלפון|04-7702648}}  
 
** [https://www.facebook.com/MisradHaKlita/posts/2157645057703579 English] (אנגלית): {{טלפון|04-7702651}}  
 
** [https://www.facebook.com/MisradHaKlita/posts/2157645057703579 English] (אנגלית): {{טלפון|04-7702651}}  
 
** [https://www.facebook.com/MisradHaklitaFR/posts/3717275098351237 Français] (צרפתית): {{טלפון|04-7702650}}  
 
** [https://www.facebook.com/MisradHaklitaFR/posts/3717275098351237 Français] (צרפתית): {{טלפון|04-7702650}}  
 
** [https://www.facebook.com/MinisteriodeIntegracion/posts/3703567529733754 Español] (ספרדית): {{טלפון|04-7702649}}  
 
** [https://www.facebook.com/MinisteriodeIntegracion/posts/3703567529733754 Español] (ספרדית): {{טלפון|04-7702649}}  
 +
* '''שעות הפעילות של המוקד''': ימים א'-ה' משעה 16:00 עד 21:00 (לא כולל חגים וערבי חג),
 +
* בשעות שבהן המוקד לא מאויש מגיעים למענה אוטומטי בשפת המוקד שבו ניתן להשאיר הודעה, ויחזרו אל הפונה בשעות הפעילות.
 +
 
== עלות השירות ==
 
== עלות השירות ==
 
* השירות ניתן ללא תשלום.
 
* השירות ניתן ללא תשלום.
  
<!--== חשוב לדעת ==
+
== חשוב לדעת ==
== הרחבות ופרסומים ==
+
* כל הפניות לקו נחשבות "שירות טיפולי" וחל עליהן חיסיון טיפולי מלא (הפניות יתועדו במערכת תיעוד טיפול העומדת בכל כללי החיסיון הנדרשים).
 +
<!--== הרחבות ופרסומים ==
 
== תודות ==-->
 
== תודות ==-->
  

גרסה מ־10:19, 22 בפברואר 2021

הקדמה:

מוקד טלפוני מספק סיוע ותמיכה נפשית לעולים על רקע משבר הקורונה
המוקד פועל בימים א'-ה' משעה 16:00 עד 21:00, בשפות אמהרית, רוסית, אנגלית, צרפתית וספרדית
למידע נוסף ראו באתר משרד העלייה והקליטה


פרטים

זמין בשפות:
אמהרית רוסית אנגלית צרפתית ספרדית
עלות:
חינם
תחום ראשי:

מוקד טלפוני מספק ייעוץ ותמיכה רגשית לעולים על רקע משבר הקורונה.

  • המוקד פועל בשפות אמהרית, רוסית, אנגלית, צרפתית וספרדית.
  • המענה הטיפולי ניתן על-ידי כוננים, אנשי מקצוע מתחומי בריאות הנפש (בעלי תואר שני טיפולי) שהתמחו בתחום ומקבלים ליווי מקצועי.
  • הפונים יכולים לקבל מענה תהליכי של עד 5 מפגשים (בתיאום עם הכונן/ת המטפל/ת).

תחומי הפעילות של המוקד

  • סיוע נפשי מותאם לעולים חדשים החווים מצוקה על רקע תהליכי קליטה ומגפת הקורונה.
  • תמיכה וחיזוק החוסן האישי והמשפחתי.
  • מתן כלים להתמודדות עם מצבי לחץ ודחק ברמת המשפחה ושיפור יכולת ההתמודדות עם תהליכי קליטה במהלך תקופת משבר הקורונה.
  • איתור עולים שנקלעו למצבי דחק ומשבר, מתן מענה ותמיכה ראשוניים ועידוד פנייה להמשך קבלת עזרה מקצועית.
  • הפנייה לגורמי טיפול וליווי מקצועי, בהתאם לצורך.

נותני השירות

אוכלוסיית יעד ותנאי זכאות

  • עולים מגיל 18 ומעלה (אין התניה או הגבלה בתנאי הזכאות כגון מספר השנים בארץ).

אופן קבלת השירות

  • המוקד זמין במספרים הבאים:
  • שעות הפעילות של המוקד: ימים א'-ה' משעה 16:00 עד 21:00 (לא כולל חגים וערבי חג),
  • בשעות שבהן המוקד לא מאויש מגיעים למענה אוטומטי בשפת המוקד שבו ניתן להשאיר הודעה, ויחזרו אל הפונה בשעות הפעילות.

עלות השירות

  • השירות ניתן ללא תשלום.

חשוב לדעת

  • כל הפניות לקו נחשבות "שירות טיפולי" וחל עליהן חיסיון טיפולי מלא (הפניות יתועדו במערכת תיעוד טיפול העומדת בכל כללי החיסיון הנדרשים).