(יצירת דף עם התוכן "{{עצם העניין}}{{סוג ערך|שירות}} {{תקציר |תוכן= {{דגשים | מידע = מוקד למידע וסיוע ראשוני מטעם מש...")
 
מ (רבקה ניר העביר את הדף חדש:מוקד רווחה לשם מוקד רווחה בלי להשאיר הפניה)
(אין הבדלים)

גרסה מ־21:56, 10 בפברואר 2019

הקדמה:

מוקד למידע וסיוע ראשוני מטעם משרד העבודה והרווחה נותן מענה 24 שעות ביממה בכל ימות השבוע בטלפון 118 (בשיחת חינם)


פרטים

טלפון:
118
זמין בשפות:
עברית, ערבית, אנגלית ורוסית.
עלות:
חינם

המוקד הטלפוני של משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים שמספרו 118 (שיחה חינם) נותן מענה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, בכל ימות השנה (למעט יום כיפור).

  • במוקד ניתן מידע וסיוע בנושאי רווחה, מיצוי זכויות וזכויות עובדים, לכל סוגי הפונים, כגון:
    • ילדים וצעירים במצבי מצוקה וסיכון
    • אזרחים ותיקים וניצולי שואה בודדים
    • נפגעי אלימות במשפחה
    • יחידים ומשפחות המתמודדים עם קשיים כלכליים
    • נפגעי התמכרויות
    • אנשים עם מוגבלויות ובני משפחתם
    • אנשים הפונים בנושאי אימוץ ואומנה

עלות השירות

  • השירות ניתן ללא תשלום (החיוג אף הוא בחינם).