(עדכון תבנית:תקציר לפורמט חדש)
מ (ניקוי כתובות)
שורה 9: שורה 9:
 
}}
 
}}
 
{{טפסים
 
{{טפסים
| 1 = [https://www.sela.org.il/%D7%AA%D7%A8%D7%92%D7%95%D7%9D-%D7%95%D7%AA%D7%9E%D7%9C%D7%95%D7%9C-%D7%9E%D7%A8%D7%97%D7%95%D7%A7/%D7%9E%D7%95%D7%A7%D7%93-%D7%AA%D7%99%D7%95%D7%95%D7%9A/%D7%94%D7%A8%D7%A9%D7%9E%D7%94-%D7%9C%D7%9E%D7%95%D7%A7%D7%93-%D7%94%D7%AA%D7%99%D7%95%D7%95%D7%9A/#tofes טופס הרשמה מקוון (אינטרנטי)]
+
| 1 = [https://www.sela.org.il/תרגום-ותמלול-מרחוק/מוקד-תיווך/הרשמה-למוקד-התיווך/#tofes טופס הרשמה מקוון (אינטרנטי)]
| 2 = [https://www.sela.org.il/wp-content/uploads/2017/12/%D7%98%D7%95%D7%A4%D7%A1-%D7%94%D7%A8%D7%A9%D7%9E%D7%94-%D7%9C%D7%9E%D7%95%D7%A7%D7%93-2018.pdf טופס הרשמה להורדה והגשה ידנית]
+
| 2 = [https://www.sela.org.il/wp-content/uploads/2017/12/טופס-הרשמה-למוקד-2018.pdf טופס הרשמה להורדה והגשה ידנית]
 
}}
 
}}
 
{{ראו גם  
 
{{ראו גם  
שורה 21: שורה 21:
 
{{שירות/תיבת מידע
 
{{שירות/תיבת מידע
 
| ארגון =[[המכון לקידום החרש בישראל]]
 
| ארגון =[[המכון לקידום החרש בישראל]]
| קישור לאתר המפעיל = [https://www.sela.org.il/%D7%AA%D7%A8%D7%92%D7%95%D7%9D-%D7%95%D7%AA%D7%9E%D7%9C%D7%95%D7%9C-%D7%9E%D7%A8%D7%97%D7%95%D7%A7/%D7%9E%D7%95%D7%A7%D7%93-%D7%AA%D7%99%D7%95%D7%95%D7%9A/#1505105429481-c3a0a34d-b2e5 פרטי השירות באתר המכון]
+
| קישור לאתר המפעיל =https://www.sela.org.il/תרגום-ותמלול-מרחוק/מוקד-תיווך/
 
| יישוב =כל הארץ
 
| יישוב =כל הארץ
 
| טלפון =
 
| טלפון =

גרסה מ־14:45, 25 באפריל 2019

הקדמה:

המכון לקידום החרש בישראל מפעיל מוקד תקשורת המתווך בין אנשים חרשים וכבדי שמיעה לנותני שירותים
השירות ניתן, בין השאר, באמצעות תרגום לשפת הסימנים (בשיחת וידאו) ו/או בשיחה כתובה (צ'אט)
השירות עצמו ניתן חינם, אך כרוך בדמי מנוי בסכום של 100 ש"ח לשנה

פרטים

יישוב:
כל הארץ
זמין בשפות:
עברית ושפת הסימנים הישראלית
עלות:
100 ש"ח לשנה

משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים הקים מוקד תקשורת המופעל על-ידי המכון לקידום החרש בישראל במטרה לסייע לאנשים חירשים וכבדי שמיעה ביצירת קשר טלפוני עם נותני שירות.

  • המוקד נותן שירות וסיוע בפניות מסוג:
    • הזמנת / ביטול תור מול נותני שירות (רופא, מוסך, מספרה וכו')
    • הזמנת שירות מנותני שירותים (אינסטלטור, חשמלאי, טכנאי וכו')
    • קביעת פגישה עסקית
    • בירורים והעברת מסרים בנושאים שונים (לוחות זמנים של תחבורה ציבורית, בירור מול נותני שירותים וכו')
    • סיוע ברכישת מוצרים (תשלום דרך כרטיס אשראי בטלפון, הזמנת משלוחים וכו').
הערת עריכה
פניתי למכון בבקשה לדעת באילו שפות תומך המוקד ונעניתי במייל מלינוי יצחק (קשרי קהילה) מהמכון שהמוקד תומך בשפה העברית ושפת הסימנים הישראלית
הערה מאת נואֶל גולדנברג (שיחה) 11:03, 28 בנובמבר 2018 (IST)

נותן השירות

אוכלוסיית יעד ותנאי זכאות

רישום לשירות

  • יש לפנות למכון לקידום החרש בישראל ולמלא טופס הרשמה ותשלום, באחת מהדרכים הבאות:

אופן קבלת השירות

  • המוקד פעיל בימים ראשון - חמישי בין השעות 9:00 – 17:00 וביום שישי בין השעות 8:00 – 12:00.
  • מנוי לשירות יכול לפנות למוקד בכל אחת מהדרכים הבאות:
    • שיחת וידיאו/ התכתבות (צ'אט) באמצעות אפליקציה/תוכנה
    • דואר אלקטרוני (דוא"ל-מייל) בכתובת: moked@dpii.org
    • פקס- 03-7305757.
    • הודעת טקסט (SMS) למספר: 054-2632457.
  • פניות שיתקבלו בדוא"ל, בפקס ובהודעת טקסט (SMS), יקבלו מענה בתוך שעתיים משעת קבלת הפניה.

עלות השירות

  • השירות עצמו ניתן חינם, אך כרוך בדמי מנוי בסכום של 100 ש"ח לשנה.

חשוב לדעת

  • השירות ניתן בשפה העברית ובשפת הסימנים הישראלית.
  • המוקד אינו נותן שירות בפניות הבאות:
    • פניות עם מסרים שיכולים לפגוע ו/או להוות עבירה פלילית ו/או אזרחית, קללות, הודעות העשויות לפגוע בצנעת הפרט ומסרים מיניים
    • פניות לתרגום פגישות פנים אל פנים
    • כל שיחה שאינה תחת "סידורים".