שורה 9: שורה 9:
 
|פקס=02-5655981
 
|פקס=02-5655981
 
}}
 
}}
על פי סעיף 45 ל[[חוק ביטוח בריאות ממלכתי]], התשנ"ד - 1994, כל תושב מדינת ישראל רשאי להגיש תלונה נגד קופת חולים, נותן שירותים שלהם, עובד מעובדיהם או כל מי שפועל מטעמם, בכל הקשור למילוי תפקידיהם לפי חוק זה, אל לנציבות הקבילות לחוק ביטוח בריאות ממלכתי במשרד הבריאות.
+
על פי סעיף 45 ל[[חוק ביטוח בריאות ממלכתי]], התשנ"ד - 1994, כל תושב מדינת ישראל רשאי להגיש תלונה נגד קופת חולים, נותן שירותים שלה, עובד מעובדיה או כל מי שפועל מטעמה, בכל הקשור למילוי תפקידיהם לפי חוק זה. לפרטים ראו '''[[הגשת תלונה לנציבות קבילות הציבור לחוק ביטוח בריאות ממלכתי]]'''.
  
 
==תפקיד==
 
==תפקיד==
טיפול בתלונות הציבור על שירותי בריאות המוענקים על ידי קופות החולים או שניתנים במסגרת [[חוק ביטוח בריאות ממלכתי]].
+
*טיפול בתלונות הציבור על שירותי בריאות המוענקים על ידי קופות החולים או שניתנים במסגרת [[חוק ביטוח בריאות ממלכתי]].
  
 
==נושאים וזכויות==
 
==נושאים וזכויות==

גרסה מ־10:27, 1 בפברואר 2013

פרטים

שיוך:
משרד הבריאות
תחומי עיסוק:
קבילות ציבור לחוק בריאות ממלכתי
אתר אינטרנט:
כתובת רשמית:
רח' רבקה 29, ירושלים
טלפון:
או 5400* 02-5681257 או 5400*
פקס:
02-5655981

על פי סעיף 45 לחוק ביטוח בריאות ממלכתי, התשנ"ד - 1994, כל תושב מדינת ישראל רשאי להגיש תלונה נגד קופת חולים, נותן שירותים שלה, עובד מעובדיה או כל מי שפועל מטעמה, בכל הקשור למילוי תפקידיהם לפי חוק זה. לפרטים ראו הגשת תלונה לנציבות קבילות הציבור לחוק ביטוח בריאות ממלכתי.

תפקיד

נושאים וזכויות

ארגוני סיוע