(התאמה לתבנית)
מ (החלפת טקסט - ==נושאים== ל־'==נושאים וזכויות==')
שורה 14: שורה 14:
 
טיפול בתלונות הציבור על שירותי בריאות המוענקים על ידי קופות החולים או שניתנים במסגרת [[חוק ביטוח בריאות ממלכתי]].
 
טיפול בתלונות הציבור על שירותי בריאות המוענקים על ידי קופות החולים או שניתנים במסגרת [[חוק ביטוח בריאות ממלכתי]].
  
==נושאים==
+
==נושאים וזכויות==
 
* [[בריאות]]
 
* [[בריאות]]
  

גרסה מ־17:31, 6 באוקטובר 2010

פרטים

שיוך:
משרד הבריאות
תחומי עיסוק:
קבילות ציבור לחוק בריאות ממלכתי
אתר אינטרנט:
כתובת רשמית:
רח' רבקה 29, ירושלים
טלפון:
02-5681257
פקס:
02-5655981

על פי סעיף 45 לחוק ביטוח בריאות ממלכתי, התשנ"ד - 1994, כל תושב מדינת ישראל רשאי להגיש תלונה נגד קופת חולים, נותן שירותים שלהם, עובד מעובדיהם או כל מי שפועל מטעמם, בכל הקשור למילוי תפקידיהם לפי חוק זה, אל לנציבות הקבילות לחוק ביטוח בריאות ממלכתי במשרד הבריאות.

תפקיד

טיפול בתלונות הציבור על שירותי בריאות המוענקים על ידי קופות החולים או שניתנים במסגרת חוק ביטוח בריאות ממלכתי.

נושאים וזכויות

ארגוני סיוע