(עדכון תבנית:תקציר לפורמט חדש)
שורה 1: שורה 1:
 
{{עצם העניין}}
 
{{עצם העניין}}
{{תקציר}}
+
{{תקציר |תוכן=
 
{{סוג ערך|גורם ממשל}}
 
{{סוג ערך|גורם ממשל}}
 
על פי סעיף 45 ל[[חוק ביטוח בריאות ממלכתי]], התשנ"ד - 1994, כל תושב מדינת ישראל רשאי להגיש תלונה נגד קופת חולים, נותן שירותים שלה, עובד מעובדיה או כל מי שפועל מטעמה, בכל הקשור למילוי תפקידיהם לפי חוק זה. לפרטים ראו '''[[הגשת תלונה לנציבות קבילות הציבור לחוק ביטוח בריאות ממלכתי]]'''.
 
על פי סעיף 45 ל[[חוק ביטוח בריאות ממלכתי]], התשנ"ד - 1994, כל תושב מדינת ישראל רשאי להגיש תלונה נגד קופת חולים, נותן שירותים שלה, עובד מעובדיה או כל מי שפועל מטעמה, בכל הקשור למילוי תפקידיהם לפי חוק זה. לפרטים ראו '''[[הגשת תלונה לנציבות קבילות הציבור לחוק ביטוח בריאות ממלכתי]]'''.
{{תקציר/סיום}}
+
}}
 
{{עצם העניין/סיום}}
 
{{עצם העניין/סיום}}
  

גרסה מ־21:43, 29 בנובמבר 2018

הקדמה:

על פי סעיף 45 לחוק ביטוח בריאות ממלכתי, התשנ"ד - 1994, כל תושב מדינת ישראל רשאי להגיש תלונה נגד קופת חולים, נותן שירותים שלה, עובד מעובדיה או כל מי שפועל מטעמה, בכל הקשור למילוי תפקידיהם לפי חוק זה. לפרטים ראו הגשת תלונה לנציבות קבילות הציבור לחוק ביטוח בריאות ממלכתי.

פרטים

שיוך:
משרד הבריאות
תחומי עיסוק:
קבילות ציבור לחוק בריאות ממלכתי
אתר אינטרנט:
כתובת רשמית:
רח' רבקה 29, ירושלים
טלפון:
02-5681257
5400*
פקס:
02-5655981

תפקיד

  • טיפול בתלונות הציבור על שירותי בריאות המוענקים על ידי קופות החולים או שניתנים במסגרת חוק ביטוח בריאות ממלכתי.
  • טיפול בתלונה של מי שרואה עצמו נפגע בקשר לרישומו או לרישום ילדו בקופת חולים, רשאי להגיש בקשה לביטול מעבר או להקדמתו.
  • החזר כספי עבור שירותי בריאות לאדם שהוכר רטרואקטיבית כתושב

נושאים וזכויות