מ (הוצאת {{תב|הצגת מוקדי שירות}} מתוך הערות)
מ (טיפול בהטמעת כותרת שכוללת שתופסת בטעות גם את תבנית "הצגת מוקדי שירות")
שורה 28: שורה 28:
 
*[[הגשת תלונה לנציבות קבילות הציבור לחוק ביטוח בריאות ממלכתי]]
 
*[[הגשת תלונה לנציבות קבילות הציבור לחוק ביטוח בריאות ממלכתי]]
  
{{הצגת מוקדי שירות|רשימה=}}
+
<noinclude>{{הצגת מוקדי שירות|רשימה=}}</noinclude>
 
<!--  
 
<!--  
  

גרסה מ־01:47, 20 בפברואר 2019

הקדמה:

על פי סעיף 45 לחוק ביטוח בריאות ממלכתי, התשנ"ד - 1994, כל תושב מדינת ישראל רשאי להגיש תלונה נגד קופת חולים, נותן שירותים שלה, עובד מעובדיה או כל מי שפועל מטעמה, בכל הקשור למילוי תפקידיהם לפי חוק זה. לפרטים ראו הגשת תלונה לנציבות קבילות הציבור לחוק ביטוח בריאות ממלכתי.

פרטים

שיוך:
משרד הבריאות
תחומי עיסוק:
קבילות ציבור לחוק בריאות ממלכתי
אתר אינטרנט:
כתובת רשמית:
רחוב ירמיהו 39, ירושלים מיקוד 9101002, ת"ד: 1176
טלפון:
08-6241010
5400*
פקס:
02-5655969

תפקיד

  • טיפול בתלונות הציבור על שירותי בריאות המוענקים על ידי קופות החולים או שניתנים במסגרת חוק ביטוח בריאות ממלכתי.
  • טיפול בתלונה של מי שרואה עצמו נפגע בקשר לרישומו או לרישום ילדו בקופת חולים, רשאי להגיש בקשה לביטול מעבר או להקדמתו.
  • החזר כספי עבור שירותי בריאות לאדם שהוכר רטרואקטיבית כתושב

נושאים וזכויות