(נושאים וזכויות)
מ (הפיכת קישורים בתיבות מידע לקישור נקי)
 
(13 גרסאות ביניים של 7 משתמשים אינן מוצגות)
שורה 1: שורה 1:
{{תיבת גורם ממשל
+
{{עצם העניין}}
 +
{{תקציר |תוכן=
 +
{{סוג ערך|גורם ממשל}}
 +
על פי סעיף 45 ל[[חוק ביטוח בריאות ממלכתי]], התשנ"ד - 1994, כל תושב מדינת ישראל רשאי להגיש תלונה נגד קופת חולים, נותן שירותים שלה, עובד מעובדיה או כל מי שפועל מטעמה, בכל הקשור למילוי תפקידיהם לפי חוק זה. לפרטים ראו '''[[הגשת תלונה לנציבות קבילות הציבור לחוק ביטוח בריאות ממלכתי]]'''.
 +
}}
 +
{{עצם העניין/סיום}}
 +
 
 +
{{גורם ממשל/תיבת מידע
 
|לוגו=
 
|לוגו=
 
|שיוך=משרד הבריאות
 
|שיוך=משרד הבריאות
 
|תחומי עיסוק=קבילות ציבור לחוק בריאות ממלכתי
 
|תחומי עיסוק=קבילות ציבור לחוק בריאות ממלכתי
|אתר=[http://www.health.gov.il/Subjects/UninsuredRights/NationalHealthAdmissibility/Pages/Public_Complaints_Commission.aspx באתר משרד הבריאות]
+
|אתר=http://www.health.gov.il/Subjects/UninsuredRights/NationalHealthAdmissibility/Pages/Public_Complaints_Commission.aspx
|דואל=kvilot@moh.health.gov.il
+
|דואל= call.habriut@moh.health.gov.il
|כתובת=רח' רבקה 29, ירושלים
+
|כתובת= רחוב ירמיהו 39, ירושלים מיקוד 9101002, ת"ד: 1176
|טלפון=02-5681257 או 5400*
+
|טלפון=08-6241010
|פקס=02-5655981
+
|טלפונים נוספים= 5400*
 +
|פקס=02-5655969
 
}}
 
}}
על פי סעיף 45 לחוק ביטוח בריאות ממלכתי, התשנ"ד - 1994, כל תושב מדינת ישראל רשאי להגיש תלונה נגד קופת חולים, נותן שירותים שלהם, עובד מעובדיהם או כל מי שפועל מטעמם, בכל הקשור למילוי תפקידיהם לפי חוק זה, אל לנציבות הקבילות לחוק ביטוח בריאות ממלכתי במשרד הבריאות.
 
  
 
==תפקיד==
 
==תפקיד==
טיפול בתלונות הציבור על שירותי בריאות המוענקים על ידי קופות החולים או שניתנים במסגרת [[חוק ביטוח בריאות ממלכתי]].
+
*טיפול בתלונות הציבור על שירותי בריאות המוענקים על ידי קופות החולים או שניתנים במסגרת [[חוק ביטוח בריאות ממלכתי]].
 +
* טיפול בתלונה של מי שרואה עצמו נפגע בקשר לרישומו או לרישום ילדו בקופת חולים, רשאי להגיש בקשה לביטול מעבר או להקדמתו.
 +
* החזר כספי עבור שירותי בריאות לאדם שהוכר רטרואקטיבית כתושב
  
 
==נושאים וזכויות==
 
==נושאים וזכויות==
שורה 18: שורה 27:
 
*[[זכויות בריאות כלליות]]
 
*[[זכויות בריאות כלליות]]
 
*[[הגשת תלונה לנציבות קבילות הציבור לחוק ביטוח בריאות ממלכתי]]
 
*[[הגשת תלונה לנציבות קבילות הציבור לחוק ביטוח בריאות ממלכתי]]
 +
 +
<noinclude>{{הצגת מוקדי שירות|רשימה=}}</noinclude>
 +
<!--
 +
  
 
==ארגוני סיוע==
 
==ארגוני סיוע==
<!--
 
* רשימת עמותות וארגונים הקשורים לגורם
 
* לדוגמה, מופעלים או ממומנים על-ידו
 
 
  -->
 
  -->
  
שורה 30: שורה 40:
 
[[קטגוריה:תלונות וערעורים]]  
 
[[קטגוריה:תלונות וערעורים]]  
 
[[קטגוריה:תלונות]]
 
[[קטגוריה:תלונות]]
 +
[[AR:مفوضية شكاوى الجمهور لقضايا قانون التأمين الصحي الرسمي]]

גרסה אחרונה מ־15:42, 25 באפריל 2019

הקדמה:

על פי סעיף 45 לחוק ביטוח בריאות ממלכתי, התשנ"ד - 1994, כל תושב מדינת ישראל רשאי להגיש תלונה נגד קופת חולים, נותן שירותים שלה, עובד מעובדיה או כל מי שפועל מטעמה, בכל הקשור למילוי תפקידיהם לפי חוק זה. לפרטים ראו הגשת תלונה לנציבות קבילות הציבור לחוק ביטוח בריאות ממלכתי.

פרטים

שיוך:
משרד הבריאות
תחומי עיסוק:
קבילות ציבור לחוק בריאות ממלכתי
אתר אינטרנט:
כתובת רשמית:
רחוב ירמיהו 39, ירושלים מיקוד 9101002, ת"ד: 1176
טלפון:
08-6241010
5400*
פקס:
02-5655969

תפקיד

  • טיפול בתלונות הציבור על שירותי בריאות המוענקים על ידי קופות החולים או שניתנים במסגרת חוק ביטוח בריאות ממלכתי.
  • טיפול בתלונה של מי שרואה עצמו נפגע בקשר לרישומו או לרישום ילדו בקופת חולים, רשאי להגיש בקשה לביטול מעבר או להקדמתו.
  • החזר כספי עבור שירותי בריאות לאדם שהוכר רטרואקטיבית כתושב

נושאים וזכויות