מ (טיפול בהטמעת כותרת שכוללת שתופסת בטעות גם את תבנית "הצגת מוקדי שירות")
מ (הפיכת קישורים בתיבות מידע לקישור נקי)
 
שורה 9: שורה 9:
 
|לוגו=
 
|לוגו=
 
|שיוך= [[משרד המשפטים]]
 
|שיוך= [[משרד המשפטים]]
|אתר=[http://www.justice.gov.il/units/nezivutshoftim/Pages/Default.aspx אתר נציב התלונות על שופטים]
+
|אתר=http://www.justice.gov.il/units/nezivutshoftim/Pages/Default.aspx
 
|פייסבוק = <!-- שם העמוד בלבד, לא קישור -->
 
|פייסבוק = <!-- שם העמוד בלבד, לא קישור -->
 
|דואל= Shoftim@justice.gov.il
 
|דואל= Shoftim@justice.gov.il

גרסה אחרונה מ־15:42, 25 באפריל 2019

הקדמה:

נציב תלונות הציבור על שופטים הוסמך בחוק לברר תלונות על התנהגות שופטים במסגרת מילוי תפקידם, ובין היתר בדרך ניהול משפט על ידם.
סמכות הנציב משתרעת על שופטים רשמים ודיינים, בבתי המשפט ובבתי הדין.

פרטים

אתר אינטרנט:
כתובת רשמית:
רחוב נחום חפצדי 5, בית עופר, גבעת שאול, ירושלים, 9548401
טלפון:
02-6595511
פקס:
6595516–02

תפקיד

  • תפקיד הנציב לברר תלונות על שופטים ורשמים בבתי המשפט ובבתי הדין לעבודה, על דיינים בבית הדין הרבני, על קאדים בבית הדין השרעי, על קאדים מד'הב בבתי הדין הדרוזיים, על דיינים בבית דין של עדה נוצרית ועל שופטים צבאיים, בכל הנוגע להתנהגותם במסגרת מילוי תפקידם, ובין היתר על דרך ניהול משפט על ידם.
  • הנציב אינו מהווה ערכאת ערעור על החלטה או פסק דין שנתן אותו שופט ולא ניתן במסגרת התלונה לבחון החלטות שיפוטיות ופסקי דין לגופם.
  • הנציב אינו מוסמך לטפל בבקשה לפסילת שופט מלשבת בדין.

נושאים וזכויות