מ (משרד הבינוי -> משרד הבינוי והשיכון)
מ (תיקון קישורים מכוערים ולא קריאים)
שורה 7: שורה 7:
 
| פיצוי = <!-- דוגמה: מגיעים לכם X שקלים -->
 
| פיצוי = <!-- דוגמה: מגיעים לכם X שקלים -->
 
| שאלה  = <!-- דוגמה: שאלה -->
 
| שאלה  = <!-- דוגמה: שאלה -->
| ממשל  = למידע נוסף ראו ב[http://www.pra.co.il/180409/%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%A6%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A8-1 אתר הרשות לשיקום האסיר]
+
| ממשל  = למידע נוסף ראו ב[http://www.pra.co.il/180409/פניות-ציבור-1 אתר הרשות לשיקום האסיר]
 
}}
 
}}
 
{{תקציר/סיום}}
 
{{תקציר/סיום}}

גרסה מ־16:16, 10 במאי 2016

הקדמה:

הממונה על פניות הציבור ברשות לשיקום האסיר (רש"א) מסייע לאסירים לאחר שחרורם בפתרון מצוקות כלכליות ואישיות
למידע נוסף ראו באתר הרשות לשיקום האסיר
{{תקציר/סיום}} אינה בשימוש עוד! ראו את {{תקציר}} להוראות שימוש בה.

תפקידו של הממונה על פניות הציבור ברשות לשיקום האסיר הוא לסייע לאסיר המשוחרר להתגבר על מצוקות כלכליות ואישיות, אשר מרבית האסירים המשוחררים נתקלים בהן עם שחרורם: תיקים וחובות בהוצאה לפועל ובמרכז לגביית קנסות, תשלומי משכנתא וחובות שונים לבנקים, לביטוח לאומי, מזונות ועוד.

  • הממונה על פניות הציבור מסייע בקבלת סיוע בשכר דירה ממשרד הבינוי והשיכון, קבלת סיוע משפטי ממשרד המשפטים ופתרון בעיות ומצוקות נוספות, באמצעות פנייה לגופים השונים ויצירת הסכמים והסדרים להקלות בתשלום החובות ובפריסת תשלומים.

מי זכאי?

תהליך מימוש הזכות

  • יש לתאם מראש פגישה עם רכז הרשות לשיקום האסיר בטלפון 02-6527266.
  • השירות ניתן בפריסה ארצית.

גורמי ממשל

הרחבות ופרסומים