שורה 4: שורה 4:
 
|-
 
|-
 
|{{תוכן עניינים | ימין}}
 
|{{תוכן עניינים | ימין}}
 +
==אז מה בעצם קורה פה?==
 +
*כל-זכות מופעל כמאגר ידע שיתופי, הנכתב על ידי מומחי זכויות מתחומים שונים. הנחת היסוד שלנו היא שיחד נוכל ליצור שלם שיהיה גדול מסך חלקיו, וכל אחד ואחת מהעוסקים בתחום יוכלו להעניק ולצבור ידע באמצעות החברות ב[[אודות:קהילות הידע]] בתחומים בהם הם מתמחים.
 +
*
 +
 
==פשוט==
 
==פשוט==
 
מערכת כל-זכות הוקמה כי זיהינו בעיה: '''רוב המידע בנושא זכויות נגיש לציבור, אבל רוב הציבור לא מצליח לאתר או להבין את המידע'''.
 
מערכת כל-זכות הוקמה כי זיהינו בעיה: '''רוב המידע בנושא זכויות נגיש לציבור, אבל רוב הציבור לא מצליח לאתר או להבין את המידע'''.

גרסה מ־02:22, 11 באפריל 2011

עזרה:מדריך לעורכים/תפריט

אז מה בעצם קורה פה?

  • כל-זכות מופעל כמאגר ידע שיתופי, הנכתב על ידי מומחי זכויות מתחומים שונים. הנחת היסוד שלנו היא שיחד נוכל ליצור שלם שיהיה גדול מסך חלקיו, וכל אחד ואחת מהעוסקים בתחום יוכלו להעניק ולצבור ידע באמצעות החברות באודות:קהילות הידע בתחומים בהם הם מתמחים.

פשוט

מערכת כל-זכות הוקמה כי זיהינו בעיה: רוב המידע בנושא זכויות נגיש לציבור, אבל רוב הציבור לא מצליח לאתר או להבין את המידע.

הייחוד של כל-זכות הוא בשלושה כללי ברזל, עליהם אנו מקפידים בכל ערך:

  • שפה פשוטה - כל המידע במערכת כתוב בשפה פשוטה, המובנת לכל אחד
  • חלוקה פשוטה- המידע במערכת מחולק לערכים הכי בסיסיים: כל זכות נכתבת בערך נפרד. גם אם החוק כולל מספר אוכלוסיות זכאים/הטבות באותו משפט, אנו נפריד בין הערכים כך שלכל אוכלוסייה/הטבה ייכתב הערך שרלוונטי בדיוק עבורה
  • התמצאות פשוטה - כל המידע במערכת מקושר לערכים אחרים שעשויים להיות רלוונטיים עבור הקורא, ולכל ערך ניתן להגיע מכיוונים שונים, הרלוונטים לסיטואציות בהן עשוי להימצא מי שהמידע רלוונטי עבורו.


פשוט, אבל לפעמים מסובך

מערכת כל-זכות פועלת על פלטפורמת ויקימדיה, עליה פועלת גם ויקיפדיה. המערכת אמנם לא מצטיינת בעורך הידידותי ביותר למשתמש, אבל בכל הקשור לאתרים עתירי ידע ומרובי עורכים, אין לה מתחרים.

אנחנו יודעים, זה לוקח קצת זמן להתרגל, אבל תאמינו לנו, ההשקעה משתלמת. ברגע שמבינים את העקרון, זה נהיה פשוט, יש הטוענים שאפילו ממכר...(תשאלו את מאות אלפי העורכים המתנבים במיזם ויקיפדיה)

הסתבכתם? אנחנו כאן!

צוות כל-זכות תמיד לרשותכם, בכל שאלה או התלבטות שיש לכם לגבי הכתיבה במערכת. אל תהססו להרים טלפון או לשלוח מייל. לפעמים שיחה של דקה וחצי יכולה לחסוך שעה וחצי של תהייה מתסכלת.