מ (החלפת טקסט – "{{תיבת גורם ממשל" ב־"{{גורם ממשל/תיבת מידע")
מ (משרד הבינוי -> משרד הבינוי והשיכון)
שורה 18: שורה 18:
 
==תפקיד==
 
==תפקיד==
 
* ניהול דיור ציבורי - עמידר לוקחת חלק בניהול מאגר הדיור הציבורי בישראל המונה למעלה מ-70,000 דירות.
 
* ניהול דיור ציבורי - עמידר לוקחת חלק בניהול מאגר הדיור הציבורי בישראל המונה למעלה מ-70,000 דירות.
* ניהול ותפעול בתי דיור מוגן - עמידר מנהלת יותר מ- 40 בתים שבהם אלפי יחידות דיור, בכל רחבי הארץ, מקריית שמונה ועד אילת. את בתי הדיור המוגן מנהלת עמידר בעבור המשרד לקליטת עלייה ומשרד הבינוי.
+
* ניהול ותפעול בתי דיור מוגן - עמידר מנהלת יותר מ- 40 בתים שבהם אלפי יחידות דיור, בכל רחבי הארץ, מקריית שמונה ועד אילת. את בתי הדיור המוגן מנהלת עמידר בעבור המשרד לקליטת עלייה ומשרד הבינוי והשיכון.
* הענקת סיוע בשכר דירה - עמידר מובילה את הטיפול באספקת סיוע בשכר דירה לאוכלוסיות הזכאים של משרד הבינוי. החברה פועלת באמצעות מערך סניפים בפריסה ארצית ומוקד שירות טלפוני (6266*).
+
* הענקת סיוע בשכר דירה - עמידר מובילה את הטיפול באספקת סיוע בשכר דירה לאוכלוסיות הזכאים של משרד הבינוי והשיכון. החברה פועלת באמצעות מערך סניפים בפריסה ארצית ומוקד שירות טלפוני (6266*).
 
* פעילות במישור הלאומי על פי החלטות הממשלה - עמידר מנהלת את נכסי רשות הפיתוח כסוכן מורשה מטעם מינהל מקרקעי ישראל. לנכסים אלו קשת רחבה של יעודים החל ממגורים וכלה במסחר, תעשיה, מוסדות ציבור, מוסדות שונים ועוד. הנכסים מרוכזים בעיקר בערים: חיפה, עכו, נצרת, ירושלים, רמלה, לוד, יהוד ותל אביב - יפו. פעילות הניהול כוללת ניהול הנכסים, אחזקה, מכר ורישום הנכסים בספרי המקרקעין וגביית שכר דירה.
 
* פעילות במישור הלאומי על פי החלטות הממשלה - עמידר מנהלת את נכסי רשות הפיתוח כסוכן מורשה מטעם מינהל מקרקעי ישראל. לנכסים אלו קשת רחבה של יעודים החל ממגורים וכלה במסחר, תעשיה, מוסדות ציבור, מוסדות שונים ועוד. הנכסים מרוכזים בעיקר בערים: חיפה, עכו, נצרת, ירושלים, רמלה, לוד, יהוד ותל אביב - יפו. פעילות הניהול כוללת ניהול הנכסים, אחזקה, מכר ורישום הנכסים בספרי המקרקעין וגביית שכר דירה.
 
* פעילות קהילתית ללקוחות החברה - עמידר יוזמת ומלווה עשרות פעילויות לרווחת הקהילה והדיירים בסביבת מגוריהם הכוללות הפעלת עשרות מועדוניות, ארגון והקמה של ועדי בתים, פעילות במסגרת "קהילה תומכת" ועוד.
 
* פעילות קהילתית ללקוחות החברה - עמידר יוזמת ומלווה עשרות פעילויות לרווחת הקהילה והדיירים בסביבת מגוריהם הכוללות הפעלת עשרות מועדוניות, ארגון והקמה של ועדי בתים, פעילות במסגרת "קהילה תומכת" ועוד.

גרסה מ־16:31, 12 באוקטובר 2015

הקדמה:


עמידר, החברה הלאומית לשיכון בישראל בע"מ, הינה חברה ממשלתית שנוסדה בשנת 1949.
מאז היווסדה שימשה חברת עמידר ככלי חשוב במימוש מדיניות הרווחה והשיכון של מדינת ישראל ובמתן פתרונות שיכון לתושבים וותיקים ולעולים חדשים.

{{תקציר/סיום}} אינה בשימוש עוד! ראו את {{תקציר}} להוראות שימוש בה.

פרטים

תחומי עיסוק:
דיור ושיכון
אתר אינטרנט:
[[לאתר חברת עמידר |לאתר]]
טלפון:
מכל טלפון 6266* מכל טלפון

תפקיד

  • ניהול דיור ציבורי - עמידר לוקחת חלק בניהול מאגר הדיור הציבורי בישראל המונה למעלה מ-70,000 דירות.
  • ניהול ותפעול בתי דיור מוגן - עמידר מנהלת יותר מ- 40 בתים שבהם אלפי יחידות דיור, בכל רחבי הארץ, מקריית שמונה ועד אילת. את בתי הדיור המוגן מנהלת עמידר בעבור המשרד לקליטת עלייה ומשרד הבינוי והשיכון.
  • הענקת סיוע בשכר דירה - עמידר מובילה את הטיפול באספקת סיוע בשכר דירה לאוכלוסיות הזכאים של משרד הבינוי והשיכון. החברה פועלת באמצעות מערך סניפים בפריסה ארצית ומוקד שירות טלפוני (6266*).
  • פעילות במישור הלאומי על פי החלטות הממשלה - עמידר מנהלת את נכסי רשות הפיתוח כסוכן מורשה מטעם מינהל מקרקעי ישראל. לנכסים אלו קשת רחבה של יעודים החל ממגורים וכלה במסחר, תעשיה, מוסדות ציבור, מוסדות שונים ועוד. הנכסים מרוכזים בעיקר בערים: חיפה, עכו, נצרת, ירושלים, רמלה, לוד, יהוד ותל אביב - יפו. פעילות הניהול כוללת ניהול הנכסים, אחזקה, מכר ורישום הנכסים בספרי המקרקעין וגביית שכר דירה.
  • פעילות קהילתית ללקוחות החברה - עמידר יוזמת ומלווה עשרות פעילויות לרווחת הקהילה והדיירים בסביבת מגוריהם הכוללות הפעלת עשרות מועדוניות, ארגון והקמה של ועדי בתים, פעילות במסגרת "קהילה תומכת" ועוד.

סניפים

שעות פעילות

  • דיור ציבורי:
  • לרשימת סניפי דיור ציבורי של עמידר לחצו כאן.
  • שעות הפעילות בנושאי דיור:
  • בימים ראשון, שלישי וחמישי - 12:30-08:30.
  • ביום שלישי - 17:00-15:00.
  • סיוע בשכר דירה:
  • לרשימת סניפי סיוע בשכר דירה של עמידר לחצו כאן.
  • שעות הפעילות בנושאי סיוע בשכר דירה (בשוק החופשי):
  • בימים ראשון עד חמישי - 13:30-08:30.
  • בימים ראשון ושלישי - 17:00-15:00.

מוקד סיוע טלפוני

  • מוקד המידע והשירות עומד לרשות כל לקוחות החברה המעוניינים לצורך בירורים ומענה לשאלות בכל תחומי פעילות החברה ולצורך פתיחת קריאות שירות בנושא תחזוקת הדיור הציבורי:
    • מס' טלפון - 6266*.
    • מס' למשלוח פקס - 03-6931561.
    • שעות פעילות - ימים ראשון עד חמישי 17:00-08:00.

נציבות תלונות הציבור

  • כתובת למכתבים: עמידר, נציבות תלונות הציבור, שד' שאול המלך 39 תל אביב יפו 64928
  • טלפונים להתקשרות:
    • מרכזיה: 03-6931545
    • מחלקת תלונות הציבור: 03-6931513, 03-6931694
  • קבלת פקס: 03-6931609 או153-3-6931694ׁ

נושאים וזכויות