מ (טיפול בהטמעת כותרת שכוללת שתופסת בטעות גם את תבנית "הצגת מוקדי שירות")
(תהליך מימוש הזכות)
שורה 34: שורה 34:
 
* יש להגיע עם תעודת זהות ותעודת עיוור/לקוי ראיה לתחנת רכבת שיש בה עמדת הנפקה לכרטיס רב קו - [http://www.rail.co.il/HE/Tickets/Rav-Kav/Pages/default.aspx לרשימת התחנות ושעות הפעילות של העמדות].  
 
* יש להגיע עם תעודת זהות ותעודת עיוור/לקוי ראיה לתחנת רכבת שיש בה עמדת הנפקה לכרטיס רב קו - [http://www.rail.co.il/HE/Tickets/Rav-Kav/Pages/default.aspx לרשימת התחנות ושעות הפעילות של העמדות].  
 
* לאחר הצגת התעודות המזהות, יונפק כרטיס רב קו שיעודכן בו הפרופיל לזכאים. הכרטיס, שהוא אישי וקבוע, מאפשר נסיעה בחינם בקווי הרכבת.  
 
* לאחר הצגת התעודות המזהות, יונפק כרטיס רב קו שיעודכן בו הפרופיל לזכאים. הכרטיס, שהוא אישי וקבוע, מאפשר נסיעה בחינם בקווי הרכבת.  
* כרטיס נסיעה במחצית המחיר עבור המלווה יש לרכוש בקופה.  
+
* לאדם המלווה את העיוור הזכאות תינתן בהטענת כרטיס הנסיעה בתחנת המוצא באמצעות כרטיס רב קו.
 
* לבירורים נוספים ניתן לפנות לפניות הציבור בדוא"ל [mailto:pniyot@rail.co.il pniyot@rail.co.il], או למוקד הרכבת בטלפון 5770*.
 
* לבירורים נוספים ניתן לפנות לפניות הציבור בדוא"ל [mailto:pniyot@rail.co.il pniyot@rail.co.il], או למוקד הרכבת בטלפון 5770*.
  

גרסה מ־17:07, 21 ביולי 2019

הקדמה:

עיוורים ולקויי ראיה זכאים לנסיעות חינם ברכבת ישראל
בנוסף, ישנה זכאות למקום שמור ברכבת ללא תשלום (בתנאי שנמסרה הודעה מוקדמת של 12 שעות)
אדם המלווה את העיוור זכאי להנחה בשיעור של 50%


עיוורים ולקויי ראיה זכאים לנסיעות חינם ברכבת ישראל.

  • בנוסף, הם זכאים למקום שמור ללא תשלום, בתנאי שנמסרה הודעה מוקדמת על כך 12 שעות לפחות לפני הנסיעה.
  • ההטבה תקפה באותם התנאים גם לכלבי נחיה ולכלבי נחיה בהכשרה.

מי זכאי?

הנחה למלווה של אדם עיוור

  • אדם המלווה את העיוור זכאי להנחה בשיעור של 50% ממחיר הנסיעה.

תהליך מימוש הזכות

  • יש להגיע עם תעודת זהות ותעודת עיוור/לקוי ראיה לתחנת רכבת שיש בה עמדת הנפקה לכרטיס רב קו - לרשימת התחנות ושעות הפעילות של העמדות.
  • לאחר הצגת התעודות המזהות, יונפק כרטיס רב קו שיעודכן בו הפרופיל לזכאים. הכרטיס, שהוא אישי וקבוע, מאפשר נסיעה בחינם בקווי הרכבת.
  • לאדם המלווה את העיוור הזכאות תינתן בהטענת כרטיס הנסיעה בתחנת המוצא באמצעות כרטיס רב קו.
  • לבירורים נוספים ניתן לפנות לפניות הציבור בדוא"ל pniyot@rail.co.il, או למוקד הרכבת בטלפון 5770*.

גורמי ממשל

הרחבות ופרסומים

תודות