שרון הורנשטיין (שיחה | תרומות) (←שלבי ההליך) |
מ (החלפת טקסט – "[http://www.molsa.gov.il/Populations/Disabilities/Blindness/Documents/%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A%D7%A1%D7%A4%D7%98%D7%9E%D7%91%D7%A82010.doc" ב־"[http://www.molsa.gov.il/Populations/Disabilities/Blindness/Rights/Documents/מדריך%20זכויות%202016.pdf") |
||
שורה 43: | שורה 43: | ||
== מקורות == | == מקורות == | ||
− | * המידע המקורי בנושא עיוורים ולקויי ראיה, נסמך בעיקר על [http://www.molsa.gov.il/Populations/Disabilities/Blindness/Documents/% | + | * המידע המקורי בנושא עיוורים ולקויי ראיה, נסמך בעיקר על [http://www.molsa.gov.il/Populations/Disabilities/Blindness/Rights/Documents/מדריך%20זכויות%202016.pdf מדריך זכויות ושירותים לעיוורים בישראל] של [[השירות לעיוור - אגף השיקום - משרד הרווחה]], והועלה לאתר על ידי מילגאים בתמיכת [[השירות לעיוור - אגף השיקום - משרד הרווחה|השירות לעיוור]]. |
<!--כותרת דמה עבור הטמעת כותרת. לא לגעת! | <!--כותרת דמה עבור הטמעת כותרת. לא לגעת! |
גרסה מ־11:44, 19 באפריל 2016
הקדמה:
אדם עיוור או לקוי ראיה שפנה למחלקה לשירותים חברתיים, ואינו שבע רצון מהתשובה שקיבל, רשאי לערער לוועדת ערר אזורית
ועדות אלו אינן דנות בעררים הקשורים לקבלת תעודת עיוור / לקוי ראיה
{{תקציר/סיום}} אינה בשימוש עוד! ראו את {{תקציר}} להוראות שימוש בה.
במקרים שבהם נדחתה פנייתו של אדם עיוור/לקוי ראיה למחלקה לשירותים חברתיים, או שהתקבלה תשובה בלתי מספקת, ניתן להגיש ערעור לוועדת ערר אזורית.
אוכלוסיית יעד ותנאים מקדימים
- עיוורים ולקויי ראיה שפנו למחלקה לשירותים חברתיים ומעוניינים לערער על התשובה שקיבלו (בעניינים שאינם קשורים לתעודת עיוור / לקוי ראיה).
שלבי ההליך
- למידע על שלבי ההליך ראו ערעור על החלטת המחלקה לשירותים חברתיים.
חשוב לדעת
- ועדות אלו אינן דנות בעררים הקשורים לקבלת תעודת עיוור / לקוי ראיה.
- הפנייה לוועדת עררים בנושא התעודה נעשית באמצעות המחלקה לשירותים חברתיים במקום המגורים.
חקיקה ונהלים
מקורות
- המידע המקורי בנושא עיוורים ולקויי ראיה, נסמך בעיקר על מדריך זכויות ושירותים לעיוורים בישראל של השירות לעיוור - אגף השיקום - משרד הרווחה, והועלה לאתר על ידי מילגאים בתמיכת השירות לעיוור.