מ (החלפת טקסט – "[http://www.molsa.gov.il/Populations/Disabilities/Blindness/Documents/%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A%D7%A1%D7%A4%D7%98%D7%9E%D7%91%D7%A82010.doc" ב־"[http://www.molsa.gov.il/Populations/Disabilities/Blindness/Rights/Documents/מדריך%20זכויות%202016.pdf")
שורה 55: שורה 55:
 
[[קטגוריה:תלונות וערעורים]]
 
[[קטגוריה:תלונות וערעורים]]
  
 +
[[ar:توجه إلى لجنة الاستئنافات للمكفوفين وذوي الاعاقات البصرية]]
 
[[en:Appeals Committee for the Blind and Visually Impaired]]
 
[[en:Appeals Committee for the Blind and Visually Impaired]]

גרסה מ־00:12, 5 באפריל 2018

הקדמה:

אדם עיוור או לקוי ראיה שפנה למחלקה לשירותים חברתיים, ואינו שבע רצון מהתשובה שקיבל, רשאי לערער לוועדת ערר אזורית
ועדות אלו אינן דנות בעררים הקשורים לקבלת תעודת עיוור / לקוי ראיה
{{תקציר/סיום}} אינה בשימוש עוד! ראו את {{תקציר}} להוראות שימוש בה.

במקרים שבהם נדחתה פנייתו של אדם עיוור/לקוי ראיה למחלקה לשירותים חברתיים, או שהתקבלה תשובה בלתי מספקת, ניתן להגיש ערעור לוועדת ערר אזורית.

אוכלוסיית יעד ותנאים מקדימים

  • עיוורים ולקויי ראיה שפנו למחלקה לשירותים חברתיים ומעוניינים לערער על התשובה שקיבלו (בעניינים שאינם קשורים לתעודת עיוור / לקוי ראיה).

שלבי ההליך

חשוב לדעת

חקיקה ונהלים

מקורות